Expedition Robinson 2004
Dagens höjdpunkt!
"Stackars" Jerry!
Vad ska man säga. "Svinhugg går igen", "som man bäddar...", "den som gräver en grop..." osv. Kan inte välja!
Kul var det i alla fall!
Dagens höjdpunkt!
"Stackars" Jerry!
Vad ska man säga. "Svinhugg går igen", "som man bäddar...", "den som gräver en grop..." osv. Kan inte välja!
Kul var det i alla fall!
Inget kan slita mig från TV'n 19:30 idag!
Hoppas nu Micke slungar Jerry hela vägen hem.
Ja egentligen är det väl en alltför hedersvärd förlust om han får åka efter en ärlig tvekamp mot en kompis. Det kanske skulle vara roligare att se honom få stanna kvar och pinas till nästa sammanslagning och sedan bli utslungad av alla de han gått och hånat bakom ryggen.
Jerry åkte...inte ut men till en alldeles egen ö!
Robban sa inte ett dyft om varför eller vad han skulle där att göra utan bara droppade av honom och sa ungefär "vi ses någongång".
Ja eller så var Robban helt enkelt så trött på slyngeln att han dumpade honom där och lämnade honom åt sitt öde.
I trailern för nästa avsnitt får man se Jerry sitta och supa i all ensamhet på sin ö.
Så sprit fick han i alla fall!
"Ska en vara med i Robinson får en inte vara egoistisk"???
Nähä, jag som trodde hela tävlingskonceptet gick ut på att rösta ut varandra och ensam vinna miljonen!
Kanske jag missuppfattat? Dan kanske är villig då att dela med sig av miljonen "för lagets bästa"?
Fast jag skulle knappast tro det, han har själv inte visat några större prov på att vara mån om andra än sig själv.
Jag hejar såklart på Johanna!
Vi är lika gamla, hennes barn är lika gamla som mina äldsta och dessutom bor hon i grannkommunen.
Man kanske springer på henne någon gång när man är i stan.
Robban rules!
Det är ord och inga visor! Han är så långt ifrån mesig lekfarbror man kan komma jämfört med Anders Lundin. Mannen har pondus helt enkelt. Jag bara älskar hans nya helt malplacerade uttryck "tack för visat intresse"!
Som om de hade något val!
Naty, han menade inte popularitetsomröstningen då? Därär väl även de utröstade med?