Expedition Robinson 2004
Bra att Jenny åkte ut :) tycker hon var så jobbig... Jerry kan också åka ut för den delen också :)
Bra att Jenny åkte ut :) tycker hon var så jobbig... Jerry kan också åka ut för den delen också :)
Frida menar jag... *knäpp*
men va dåligt, dit kanb hon ju inte komma.. hon hatade ju det laget!! Ohh !
Ska se på reprisen snart..
ja tror att det e Gabriella som också åker ut.. om det nu handlade om fusk o sånt...
längtar tills ikväll :) `*idiot* heheh
jag tror att det är en samman slagning
Fan va tårkigt att Dennis åkte... undrar om han kommer till ön där Micke o Jerry är.. vad tror ni?? Hoppas det.. jag menar om de idioterna får en ednra chans så tycker jag att han borde få det också.
Usch, tycker verkligen inte om Dan...
Piffan- hehe jag o du skrev samtidigt:)
ja jag menar har ni sett Jerry skaffa mat den senaste veckan? det enda han har gjort är att supa.. o va mogna de är då.. slänga stenar eller var det va på insekter.. verkligen värdiga vinnare.. *suck* Skulle vara kul om Aschberg skickade hem de helt plötsligt, så där bara utan att de får göra nåt :)
Var nyss inne på robinsson chatten o då var ju Dennis där o så skrev han "Det var den sist frågan jag tog emot för ikväll, tack så mycket allihopa, hoppas ni röstar på mej sen".
Hmm vad menar han med det? han har ju åkt ut, o det är väl bara de som kommer till finalen som man kan rösta på, eller??
Har jag missat nåt eller är det nån överasking i slutet?
puff..........
jo så kanske det va... hehe
alltså jag står inte ut längre, vilket j*vla tjat om Dan o hans stackars ben... blääääääääääääää åh hem nån gång!!!!!!!!
jaha viket konstigt inlägg det blev..
skrev att jag är så trött på Dan o hans tjat om hans stackars ben... Usch.. hoppas han åker ut snart
sisley-
hehe du menar nog micke... :)
mm var det nån mer som såg idag när jeryy höll på o säga att han HATAR Fike? Han sa.. jag ha... o så stannade han o så han väl nåt i stil me att han vill döda honom eller nåt va? eller var det bara jag som hörde fel?
vilka värdiga vinnare de är.. super o har sej...
mm om carro förlorar i dullen så kommer nog hon åka till Lugnet o då kommer de bli 5 st där, o så blir det 5st när robinsson laget o lag x slås ihop. Jag undrar va som händer här näst? kommer du tävla mot varann igen?
Spännande.. :)
det är som Johanna sa idag, att Micke borde sluta tänka så mycket på pengarna...
Nån sover hur långt dete kvar nu? alltså hur många avsnitt?
ja tror ändå att johanna vinner, visst kan man rösta in henne som vinnare va? eller har jag helt missförstått saken?
Tror inte att nån av de som kommer till final vinner miljonen iaf..