Inlägg från: piffan |Visa alla inlägg
  • piffan

Expedition Robinson 2004

Johanna e klockren....Hoppas hon vinner eller iallafall e kvar bland dom sista...
    Dan retar gallfeber på mig,Jerry o micke e bara för mycket...*ryser*

Näää,Hejja Johanna

• piffan

Jag gissar starkt på att Dennis åker ut ikväll om han inte vinner tävlingen ikväll

• piffan

Japp...håller med dig Mirris...attans så klantigt av dom...
    Jag kan bara inte med Dan..Han e bara för mycket...
    Tycker synd om Fike även om jga inte e speciellt förtjust i honom..men han används ju bara som en bricka i spelet tills dom inte har nån nytta av honom längre..va ju likadant i det andra laget oxå...

• piffan

usch..det e kräkvarning på Dan....Fegt litet kräk e vad han är...inga fast o starka,egna åsikter...Robban sänkte ju ner honom i skorna på 1 sek...

• piffan

Tror mina graviditets hormoner spökar..men just nu vill jag bara slå vett i Dan...slå riktigt hårt..Önskar jga hade haft det fega kräket här o bankat lite vett i honom....
    OBS!!!!Är vanligtsvis inte en aggresiv person...

• piffan

Tycker Johnny egentligen borde tänka sig lite för hur han uppför sig...han är ju en affärsman,skulle jga välja med att göra affärer med honom o nån annan så hade valet inte varit så svårt...
    Han får nog tänka sig lite för...
    Kan undra lite vad han gör med på Robinsson,han e ju redan miljonär.
    Kanske reklam för företaget...tycker dock att den reklamen skulle man kunna vara utan.

• piffan

Men Achanta...Klart Dan har offrat sig..du har väl sett hans jättesår på benen...han har ju hittat fisk o gjort sånt som absolut ingen anna skulle ha klarat av...*ironi*

Usch..jag klarar inte av den människan....Måtte han åka ut snart

• piffan

Tycker årets Robinsson e så jäkla rörigt hela tiden....
    Tycker det är fel att ev bara 2 ska få komma tillbaka(om det nu är så)
    Ingen av dom har ju blivit utröstad....

Måtte dock Dan åka snart..attans vad jag e trött på honom,öm en säger

• piffan

Nu har Dan offrat sig igen..Han fick nästan tag på en varan..han fick ju tag i svansen....
    Ska vi slå vad om att ha hittat på det ???

• piffan

*S'..Han e ju så pinsam så man skäms av att titta på programmet...o likadant är det med Fike....pinsam kille....F*n vilka nötter dom har med i år..måtte Johanna komma långt...

Svar på tråden Expedition Robinson 2004