Expedition Robinson 2004
Johanna e klockren....Hoppas hon vinner eller iallafall e kvar bland dom sista...
Dan retar gallfeber på mig,Jerry o micke e bara för mycket...*ryser*
Näää,Hejja Johanna
Johanna e klockren....Hoppas hon vinner eller iallafall e kvar bland dom sista...
Dan retar gallfeber på mig,Jerry o micke e bara för mycket...*ryser*
Näää,Hejja Johanna
Jag gissar starkt på att Dennis åker ut ikväll om han inte vinner tävlingen ikväll
Japp...håller med dig Mirris...attans så klantigt av dom...
Jag kan bara inte med Dan..Han e bara för mycket...
Tycker synd om Fike även om jga inte e speciellt förtjust i honom..men han används ju bara som en bricka i spelet tills dom inte har nån nytta av honom längre..va ju likadant i det andra laget oxå...
usch..det e kräkvarning på Dan....Fegt litet kräk e vad han är...inga fast o starka,egna åsikter...Robban sänkte ju ner honom i skorna på 1 sek...
Tror mina graviditets hormoner spökar..men just nu vill jag bara slå vett i Dan...slå riktigt hårt..Önskar jga hade haft det fega kräket här o bankat lite vett i honom....
OBS!!!!Är vanligtsvis inte en aggresiv person...
Tycker Johnny egentligen borde tänka sig lite för hur han uppför sig...han är ju en affärsman,skulle jga välja med att göra affärer med honom o nån annan så hade valet inte varit så svårt...
Han får nog tänka sig lite för...
Kan undra lite vad han gör med på Robinsson,han e ju redan miljonär.
Kanske reklam för företaget...tycker dock att den reklamen skulle man kunna vara utan.
Men Achanta...Klart Dan har offrat sig..du har väl sett hans jättesår på benen...han har ju hittat fisk o gjort sånt som absolut ingen anna skulle ha klarat av...*ironi*
Usch..jag klarar inte av den människan....Måtte han åka ut snart
Tycker årets Robinsson e så jäkla rörigt hela tiden....
Tycker det är fel att ev bara 2 ska få komma tillbaka(om det nu är så)
Ingen av dom har ju blivit utröstad....
Måtte dock Dan åka snart..attans vad jag e trött på honom,öm en säger
Nu har Dan offrat sig igen..Han fick nästan tag på en varan..han fick ju tag i svansen....
Ska vi slå vad om att ha hittat på det
???
*S'..Han e ju så pinsam så man skäms av att titta på programmet...o likadant är det med Fike....pinsam kille....F*n vilka nötter dom har med i år..måtte Johanna komma långt...