Inlägg från: Dramaonline |Visa alla inlägg
  • Dramaonline

Expedition Robinson 2004

Han Jerry är ju sån man skulle vara rädd för i en idrottsklubb....

Först är Fike "svag i psyket" och har dålig lagkänsla för att han inte vill hålla med i "Vi ska döda dem, vi ska köra över dem!", och sen tas han till nåder och då är det Jenny som gör allt fel.

Tänker hela tiden "ja men jag måste komma ihåg att det är klippt och vinklat, han har säääääkert goda sidor också, som jag inte vet om".

Fast det var nästan skojigt med Nico, att han anklagar lag syd för att ha fördommar. De såg så förvånade ut, som de inte insett förrän då att han inte är helsvensk. Stackars killen från förorten. Jag trodde han var en Stureplans-brat rakt igenom. Och hela tiden pratar han om att de i lag syd är tråkiga och fördomsfulla för att de är äldre: Vad är det om inte en fördom?

• Dramaonline

I år verkar de se till att hålla kvar folk i handlingen, så länge som möjligt.
    Vilka har egentligen åkt ut och försvunnit helt?

Tina åkte hem,
    Frida sålde sin plats
    Jenny blev utslagen i en duell,
    Isabelle blev utröstad,
    Gabriella och Nicolas blev diskade, samma med Oliver, väl?

Det är sex ut och tolv kvar, om man räknar Jerry som kvar.

• Dramaonline

Gillar inte Dan. Han verkar vara en skrävlare.

• Dramaonline

Belina tycker mer om Jerry än om Dan, i alla fall.

Jerry har ju hållit en låg profil sen Isabelle och Micke åkte, jobbat mycket och så, så det kanske är begripligt.

Kanske Jerry och alla andra som åker ut framöver får bo kvar på ön, och får rösta i ett sista öråd, eller kanske de får duellera så det bara är en kvar där, som går direkt till final.

• Dramaonline

Nja, (såg inte igår) Jerry rök väl ihop med Belina om mat eller nåt, och dessutom var det väl de två som låg värst till för de andra att rösta på, så om han kunde framhålla hennes sämre sidor, så kanske han hade större chans att sitta kvar. Då, innan han duellerade, alltså.

• Dramaonline

Eeuuuhhhh.... Hände det nåt?
    Lag Robinson pratade om vem de skulle rösta på.

• Dramaonline

Det är sånt tjat på Dan om att han "fördärvade sina fötter, om en säger, för att laget skulle få mat, om en säger".

Jag menar, vem bad honom? Sa de inte till honom att vara rädd om fötterna, brydde han sig då, eller?

Martyr.

• Dramaonline

Jag gick in på tv3s hemsida. Där har de bilder på alla deltagare. Men de som åkt ut är överstrukna.

Både de som röstats ut, och de som kommit till Lugnet.

Fast en grej är knäpp. Alla som kommit till Lugnet efter dueller var överstrukna, och även Rasmus, som kom paddlande till Lugnet i kanot. Men inte Jonny?!

Är det bara ett misstag, eller betyder det nåt?

Svar på tråden Expedition Robinson 2004