Inlägg från: Svinto |Visa alla inlägg
  • Svinto

Expedition Robinson 2004

Hag håller helt med "there".
    Micke får komma till ön men inte Belina!
    Man undrar ju om allt är arrangerat så att Jerry o Micke skulle få träffas på ön igen.
    Jag tycker inte om denna omgången.
    Har man åkt ut så är man ute ur spelet-inte ska man ha en chans att komma in igen då till dem som hela tiden har klarat sig och kämpat på.
    Ändå så kan jag inte låta bli att se varje avsnitt

• Svinto

Jag hoppas innerligt att Jonny röstar ut Jerry.Tyvärr tror jag inte det då han inte fick ett "utbrott" igår vad man fick se. Tror inte han kan tygla sig då...
    Annars så förstår jag inte vad alla har emot Fike.Tycker han verkar vara helt ok. Står för sina åsikter och vågar säga vad han tycker.

Johanna är annars den stora vinnaren i tävlingen.

Visst var hon bra på ballans på stocken men när hon tävlade mot Carro var hon ju inte alls bra.Trillade av flera gånger.

• Svinto

Hmmm-tråkigt att Rasmus åkte ut då han verkade så gó...

Det som är bäst nu är om Johanna eller Micke vinner nästa tävling så att de kan splittra "Knoll och Tott". Hoppas inte att Johanna åker ut nu på sluttampen iallfall.
    Tycker att Dan ändå hade lite fördel på stocken med plåster på sin fot. Det gjorde säkert att det inte skar in så som hos de andra.

• Svinto

För övrigt så tyckte jag att Jerry tog det väldigt bra att han åkte ut...

• Svinto

Har ni läst om dagens tävling?

De utsvultna deltagarna får ett fat på 2 kg fullt med hamburgare,pommes och kycklingvingar men de får bara äta 100 gr!!

Hur tror ni de klarar det?

Tror nog att många frossar då de har tillfälle...

• Svinto

Snälla-det står ju i tidningen under vad som kommer att hända idag och det är ju ingen hemlis då direkt tycker jag...Alla kan ju läsa där.

• Svinto

FÖRLÅT då att jag har fördärvat kvällen för många...det var inte alls min mening!!!
    Ville bara få fram en kul diskussion... :o(
    Någon berättade om ballans här innan (förra tävlingen) och det verkade ju inte vara negativt....Ok-kanske det inte var lika ingående som jag skrivit men lissen ögat blev jag -o jag förstår om ni blev det också...
    Ska inte upprepas... Ska hålla mig så lugn så....

• Svinto

Par??
    Dennis och Johanna hade ju familjer hemma efter vad jag har förstått. Detta är kanske inget hinder att bilda ett nytt par på en ö??
    Kanske var det inte så allvarkligt mellan dem?

• Svinto

Vad skönt att "störst,bäst och vackrast" åkte ut idag!

Trodde annars att Micke skulle åka ut i tävlingen.Gud vad han skakade!

Glasögonen ja...jag såg att Shante hade nya glasögon men la inte märke till det mer.

Ska bli intresant o se hur Carro klarar sig nu.
    Attans vad Dan ska vara svår att få ut....

Heja Johanna!

• Svinto

Jag blev faktiskt lite besviken på denna sista delen-att de blev tilldelade minimalt med prylar är ju sin sak men jag trodde att de skulle klara sig själv nu på egen hand-alltså inte vara kvar i gruppen!!
    Tilsammans är man ju alltid stark (nästan iallfall).Sätt ut de på vars en ö och se vem som vinner!

• Svinto

NEJ!!!!!!
    Uch vad hag blev sur när denna barnrumpa till kille gick o vann!!!
    Och gud vad jag belv besviken på att Johanna åkte ut....trodde hela tiden att hon skulle komma igen. Säger precis som snobben- hade hon varit med i röstningen så hade hon garanterat vunnit!!

Svar på tråden Expedition Robinson 2004