Inlägg från: Nallen |Visa alla inlägg
  • Nallen

Expedition Robinson 2004

Man blir så irriterad när programmet slutar mitt i en mening på det sättet. Då hade de kunnat skippa hela scenen tills imorgon.. Har länge känt att det är Dan som ska åka ut oavsett, men jag har svängt lite. Framförallt Micke har dalat ganska mycket sedan han kom till Lugnet...

Vad gäller nya lag Robinson så hejar jag helt klart på Göran. Fike vet väl inte bättre än att bete sig som han gör, men varken Shante eller Carro är det minsta bättre än GC, Milla och Rasmus var. Först säger de att det är uselt att frysa ut folk och sedan gör de precis likadant själva... "Nu får de minsann smaka på sin egen medicin". Moget beteende. Sådant vi försöker vänja av våra tonåringar i skolan att göra och tänka.... Det är inte så enkelt när det finns vuxna som inte tänker med mer än reptilhjärnan.

• Nallen

Var det inte "bara" sex resten av paren hade haft som inte blev ett par efteråt?

• Nallen

Tyckte det var jättetråkigt att Göran åkte ut. Han är ju den som faktiskt hade störst chans att klara sig på ön ensam. Dessutom tycker jag att Carro, Shante och Fike har varit precis likadana som Göran och c/o var innan. Tycker inte att det finns så många riktiga Robinsonare kvar.
    Tjafset om tuppen tycker jag bara var en förevändning för de andra att ha ytterligare en anledning att bli sura på Göran.
    Vem ska man nu heja på? Micke som är pakternas paktmänniska och som slog sig ihop med Jerry verkar ju ändå vara den som är mest sansad och minst störande. Fast jag inte har gillat Micke när han har varit tillsammans med Jerry.

• Nallen

Klarar verkligen inte av Carro. Hon har inte kört med renare mjöl i påsen än någon annan, t ex Göran... Nä, det är så märkliga kandidater kvar att Micke framstår som störtskön.... Tyckte han prickade helt rätt när han sa att han accepterar Dan som han är därnere och att han är helt ok på en öde ö, men om han hade mött Dan i Sthlm hade han tyckt att det var en idiot... Idiot kanske är att ta i, men nog tycker jag att Dan är för mycket... Alltså hejar jag på Micke till Johanna är tillbaka!

• Nallen

Att Micke aldrig ger sig.... Tur att han fick smaka på sin egen medicin när han insåg att han har lovat bort nästan hela vinstsumman om han vann....

• Nallen

Man hoppas ju på att Robban är lika alert som vanligt på dagens öråd och skvallrar och snokar i hemligheter....

• Nallen

Bara inte Carro kommer till final av dessa tre.... Näää, tycker att Dennis och Johanna förtjänar det bättre....

• Nallen

Tänkte på en annan sak. Robban frågade deltagarna vem som var smartast av deltagarna och det var ju ingen som kunde svara omedelbart. Vad hade egentligen Robban väntat sig för svar? Det är ju inte sveriges begåvningsreserv som blir utvald att vara med i en dokusåpa, det skulle bli alldeles för alldagligt....

Svar på tråden Expedition Robinson 2004