Expedition Robinson 2004
OJ...vilken vändning allt tog i dag...ska bli riktigt roligt att se veckans program...det behövdes lite omrörning i grytan. Är SÅ less på Dan och nu försvann ju ena halvan av Bill&Bull...skönt att de särades!
OJ...vilken vändning allt tog i dag...ska bli riktigt roligt att se veckans program...det behövdes lite omrörning i grytan. Är SÅ less på Dan och nu försvann ju ena halvan av Bill&Bull...skönt att de särades!
Naty: jodå...han ville döda fike...rena nazismstämningen hos de 2. Läskigt att se hur en liten isolerad grupp kan rycka med i sina ideer på bara några veckor. det gick ju jättefort innan de var likadana i början i lag nord.
snuttisen: räknade...det var SJU st nästan identiska inslag om hans ben som de klippt ihop..."om man säger så" Den mannen driver en verkligen till vansinne!!!
tycker så synd om carro...göran och milla är verkligen ena skitstövlar. Håller tummarna för rasmus och johanna på lugnet...!
Milla
Hoppas jerry och dan åker hem snarast...står inte ut med dan längre!!!!
Heja johanna!!!!
Sitter och funderar över trailern...man såg alla på bild...utom Rasmus...blir det han som åker ut...är ju lite oväntat i så fall...hoppas att det blir Jerry....det lär ju vara han som är största hotet...
Sandra82: Johnny!
fy f-n....inte Jerry!!!! Hoppas, hoppas, hoppas att Johanna blir den fjärde...tycker det var synd att Carro åkte ut!
jippi!!! dennis vann....
I morgon är det:
* micke
* belina
* carro - hoppas jag vinner!!!
* ?
Vilket innebär att det på onsdag blir:
* JOHANNA
* shante
* johnny
* ?
Tack missisola! Såg du att du fick plats 3800 hos mig förresten? Kram!
carro tror jag!
micke kom 2, rasmus 3 och belina 4! CARRO vann dagens uttagning! Hoppas dock på Johanna som slutsegrare...öm en säger...!