Inlägg från: jojja |Visa alla inlägg
  • jojja

Expedition Robinson 2004

78an: Jag håller med dig. Tycker han är lite skum faktiskt. Förr tyckte man mest synd om honom, men nu efter sammanslagningen tycker jag han mest jobbar för att så split mellan de andra medlemmarna.

Nä, jag gillar inte honom alls! Däremot diggar jag Johanna och Rasmus (och allra oftast Dennis).

Men Dan då "om en säger"... ?

• jojja

hihi. Dan = en förvuxen bäbis. Vet ni, jag tycker det stämmer så bra in på honom, han ser ju ut som en bäbis lixom *skrattar*

Tycker oxå han har gjort sitt på ön.

Haha. "Hoppas Jerry blir kvar på lugnet efter Robinsson". Tänk, jag kan bara skriva under! Min önskan var ju dock att de lät honom fortsätta sitta där själv, men läser man tidningarna så blir det ju inte så... Hm. Vem störde sig Jerry mest på? Så man vet vem man ska hoppas förlora i nästa tävling där en åker ut *skratt*

~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Go Johanna Go!!

• jojja

Hobnob: *asg*

Hoppas verkligen robinsonlaget får iväg dan, fast då måste han ju oxå förlora duellen. Annars kommer han ju vara _ännu_ drygare!

Hmm... Ser fram emot kvällen duell!!

• jojja

Ojojoj. Här har man varit och förlustat sig i Uppsala under dagen och då gäller det verkligen att läsa ikapp "om en säger" Guud vad ni skriver!

Jag hejjar oxå på Johanna, Dennis och Rasmus.

Robban är _helt_ klart bäst som programledare (även om jag alltid haft en liten crush på Anders Lundin sen han gjorde Bullen *s*).
    Tänk er om Robban varit första året (jo, det var iof svt, men tänk ändå!) då det pratades om mobbing-tv eftersom man röstade ut varandra *skratt*
    Vad fort man vänjer sig ändå, för nu finns det ju knappt nåt program längre där man inte röstar ut nån, typ.

Gillar oxå den här omgången mycket bättre. Tror att formatet har gjort sitt till att det måste hända mer, för nu är det ju 3h per vecka istället för 1h. Då måste det ju vara mer tävlingar, ö-byten, hemliga lag osv...

Jaha. Vilken är den episod hittills som ni kommer komma ihåg bäst då?

För min del ligger ö-rådet med lag Nord när de hade haft auktionen och killarna inte berättade om den svarta rösten högt på listan! Åh, vad jag njöt av att Robban var programledare!!! Hallå, tror dom inte att ledningen vet vad de pratar om framför kamerorna? *puckon*

Och såklart Jerrys min då Isabel och Micke försvinner *skrattar rått*

Snart dags!

• jojja

Åh nej. Dennis och Micke... Huuuur ska det gå!

Hm. Tror nog jag hejjar på Dennis iaf. Så Johanna får träffa sina nära och kära (och Dennis för den delen.)

Spänningen är ooooliiiidlig, om en säger....

Gah, höll på att dö när Dan säger att nu är det ju 1-1 i "offringar" mellan Dennis och han... Och _när_ ska han sluta tjata om sina ben??

Nu börjar det igen! *glad*

• jojja

Ah meh. Trodde ju duellen var "anhörigtävlingen"....

Ja ja. Blir kul att se alla imorgon!

Lärde iaf dottern (16mån) att säga "hejja dennis"

• jojja

Fast... De som blir utröstade åker ju ut, medan de som förlorar duellerna åker till resorten *ler* Så nån sorts plan finns det säkert!

Förresten. Nån som vet hur länge Robinson går i år? När är finalen??

MissIsola: Välkommen i klubben Den här tråden är helt beroendeframkallande liksom själva programmet!!

Härinne är det rätt många som hejjar på just Johanna, Dennis och Rasmus...

*kram* på er. Idag är det onsdag - ännu ett avsnitt!!! *glad*

• jojja

Efter dagens avsnitt åkte Micke ner i papperskorgen inge... Blä!!

Mycket tävlingar på g nu...

• jojja

Annika31: Jo jag håller med dig, det är de som är sådär läskigt trevliga som är mest obehagliga!! Jag hade börjar gilla Micka (och Jerry för den delen oxå), men nu när de är tillsammans igen så... Blä!

Som du säger - Jerry är ju öppet otrevlig, så honom är det ju lättare att tackla!

Näe, hejja Johanna www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,556327,00.html

• jojja

Dan gjorde bort sig, Dan gjorde bort sig... Behöver jag säga att det kändes _mycket_ skönt att det var just herr Jag kan och vet allt bäst som gjorde bort sig?!!!!

Det värsta är att det blir väl Dennis som ryker Tänk om Dan, eller Fike kunde åka istället.

Fast hörni - ett annat roligt scenario: Dan hamnar i Lugnet med Jerry och Micke _Det_ om nåt skulle väl reta dem?!

Snart är det lördag. Vi är så fast i träsket att vi tackade nej till en fest på lördag bara för att se Robinson... Illa illa!

*kram*

Svar på tråden Expedition Robinson 2004