Inlägg från: Missisola |Visa alla inlägg
  • Missisola

Expedition Robinson 2004

Jag såg denna tråd och sken upp=)
    Robinsonfantast uti fingerspetsarna...kan säga att jag var skeptisk
    värre innan säsongen startade, men jag jag FAST nu igen...
    Och jag tycker att det händer mycket mer nu än tidigare...
    Mycket "hemlisar" som bara är roliga=)
    Att Micke fick komma till Jerry beror ju på att han åkte ut i duellen...han blev ju inte utröstad...Samma sak m Jerry.. Så kommer det en duell nästa vecka mellan två deltagare som kommer den oxå dit helt klart...
    Man kan ju bara bli UTRÖSTAD eller DISKAD för att få lämna på riktigt..

Vem håller ni på????

Jag håller helt klart på Johanna... Dennis och i andra laget är Rasmus den mest värdige...

Hoppas att Göran och Dan åker ut snart...större egon har jag sett maken till!!!

//RobinsonIsola=)

• Missisola

Eum....Göran har väl ingen som kunde komma Han är ju en singel, cool, snygg, vältränad fd FNsoldat..
    Ensam är stark.... och allt sånt trams

*iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii* Kan ingen knäppa den uppblåste fjanten på näsan så han trillar omkull!!!!

• Missisola

Man får hoppas att Dennis vinner Örådstävlingen.....fast då ligger nog Johanna pyrt till...

Av trailern att dömma så kommer Dan och Johnny börja visa sitt rätta giriga JAG...och verkade otäcka...*huga*....

• Missisola

Verkar som alla här delar uppfattning och tycke om Dan...Undrar om han sitter och skäms nu hemma i stugan....
    Ja de skulle ju eldat på DANs snöre, men grejen var ju att de tyvärr hade kommit överens om att elda på Fikes alla...och Dan sa ju att de var "fula" som gick på Johannas...PUCKONA!!!! Jag tycker minsann att Johnny är den fulaste räven....Dan är bara en liten fjärt! Grejen är att den dan det blir sammanslagning så tror jag/hoppas jag att den enda lag X tar under sina vingar är Johannan - för henne har de nog respekt över, men Dan och Johnny går väl under beteckningen "Gubbarna"
    Och Fike då??? Fattar han INGET - han är verkligen mes...De sparar ju bara han .... de har inget till övers för han !!!

*grrrr*

Jag hoppas sammanslagningen blir i veckan så Dan kan få lite motgångar!

Och Dennis kommer INTE få åka till lugnet...han blev ju utröstad..Däremot den som förlorar nästa duell kommer dit...
    De får skynda sig med den för snart har pojkarna eldat upp sig själv där...höga på Rom...

• Missisola

Det var inte första gången Jerry sa att han ville döda Fike...det har han tyvärr som ett mantra...
    Ska bli skoj att se när Johnny kommer paddlandes in*hehe* Synd att Dan inte hitta kanoten....Fast han skulle inte våga tror jag....

Micke var lite lack på Jerry i går...tyckte att man inte MÅSTE prata 24 timmar om dygnet....

Hejja Johanna i duellen!

• Missisola

EN till ska hamna i lugnet...ska vi slå vad om att Dan kommer slingra sig in i det sista.....HOPPAS DAN hamnar där och blir grillad s-tan...Fast det är ännu roligare om han blir sååååå utröstad på lördag=)

• Missisola

Var inne på hemsidan...och där stod det 66 dar på ön ska de klara...så det kan inte var så långt kvar...hittade inget när finalen ska vara
    Det som händer i kväll r ett spontant ö-råd på båten..och den som blir utröstad ska till Lugnet....

• Missisola

Nae Isabel var ju Sååååååååååå tråkig och att hon gick så långt hon gick var ju för att hon var Jerrys tjej...annars hade hon inte varit med länge...

Fike är ju den som har flyt... tom Jerry har ju insett det ...
    Han har tagit sig igenom 2 lag...
    Och Göran..där vet man ju vem han vill ha bort till 100% och det är inte Fike....

Hejja Johanna!

Svar på tråden Expedition Robinson 2004