Expedition Robinson 2004
haha. det var bäst att dom lämnade jerry i det andra laget *s*
haha. det var bäst att dom lämnade jerry i det andra laget *s*
vem tror ni vinner? jag hoppas jerry så han får pinas ett tag till i lag robinson
men hallå? vem åkte ut? jag somnade och missade robinson :(
Roisin Dubh -> va!? varför har inte t.ex isabelle fått göra det då! eller var det nu när det var jämt i båda lagen? det blir väl ett lag xx och en av dom får väl säkert komma tillbaka nån gång...
jag tycker också dan eller belina ska ut nästa gång. dan skryter och låtsas vara så bra, sen när det kommer till kritan är han en kyckling.
roligast var ju om de blev ett par stycken på jerry ö L (?). nu till att börja med kunde väl belina åka ut i örådet så hon jerry fick vara på ön tillsammans. hahahaha!
men nån gång var det ju så att dom blev några stycken på ön o så fick en komma tillbaka. fast man vet ju aldrig. dom verkar göra om reglerna duktigt
nu blev det som jag skrev tidigare
belina o jerry på ön :P
jasså. fick hon inte hamna där? :/ mäh! varför ska jerry få hamna där då :(
jasså. fick hon inte hamna där? :/ mäh! varför ska jerry få hamna där då :(
varför fick micke komma dit till ön och inte belina. fusk! var det för att dom skulle ha en från varje lag eller? tror inte det finns några regler ens utan att strix(?) gör som det passar dom!
missisola -> jag gillade henne inte speciellt mycket. hon åstadkom inte spec. mkt på tävlingarna, mest klamrade sig fast vid pakten...
man kan ju tänka sej hur sur jerry hade blivit...
sagt av min tvååringa dotter när vi såg robinson och johanna: "mamma, hon har målat armen! inte måla armen! bara på pappret!" *s*
vad sur jag blev när jerry kom med. förutom fike och dan i finalen ville jag se göran och johanna. göran skulle utan tvivel klara av ett öliv på egen hand och johanna för att det är så mycket 'go' i henne. bara inte jerry. hoppas verkligen inte att han vinner!!!
hoppas också på johanna ikväll!
vem hejar ni på av carro, dennis och johanna då? jag måste nog faktiskt säga carro där nästan tror jag för hon klarade sig så hiiiimla långt på tävlingarna!
78an -> skulle det bli tävlingar? trodde man bara skulle ringa o rösta?
läste idag hur det skulle bli. tror det var så att tre st (?) skulle gå på plankan i studion som blir smalare och smalare. den som ramlar av först förlorar och åker ut. den som vinner den tävlingen får plocka bort två st i juryn (som består av gamla deltagarna). sen vet jag inte riktigt hur det ska gå till, men stod att publikens röster väger lika mkt som deltagarnas.
tänkte samma som nån annan skrivit, johanna hade inte speciellt bra balans när carro slog ut henne. carro hade ju jättebra balans då!
jag vet inte vem jag vill ska vinna, men jag vet att jag INTE vill att jerry ska vinna.
absolut fel vinnare!