• mamyleine

Var är fjant?

Var är fjant ???

• Svar på tråden Var är fjant?
  • mamyleine

Beckah82 - ja men man får inte skriva om det alls. Vill inte gå in på det då det blir enskilda ärenden men jag vet av säker källa att man får en varning bara av att skriva det. mer vill jag inte skriva då jag kan få en varning för att skriva om enskilt ärende.

• e79

Oj, då har jag skrivit sånt jag inte får tror jag? Ber så mkt om ursäkt för det...

• magganhm

Hihi, vilken nostalgidos jag fick nu...jag älskar den filmen!

• Lussan5

Här e jag

Ascool film ju, som måste ses minst 1 gång om året!
  • Lussan5
    Kul tråd som gör mig full i skratt...
    Bränn bränn bränn....
    - Vad skulle Ni göra om jag försvann?? (morsan till sina begåvade söner)
    - YEEEEAA
    - Nej nej nej - ni skulle komma och leta efter mig. Eller hur?!
    - Mmmm *nickar helt införstådda*
  • Lillbubba

Ja just det. Fel av mig. Det är mycket riktigt Tim som som blir en baseboll

Jo filmen har jag fått på sådant sätt som man inte får. Mer säger jag inte om det

Stolt mamma till Alva som föddes 6 mars 2006
  • Lillbubba

Dio:

Nu kan jag inte sluta nynna..." vi gör oss klara, för en bröllops fest.....nannannannana""Skrattande

• Lussan5

Eller när trollen står och dansar i skogen...

*Du-dö-tö-dö  du-dö-tö-dö  du-dö-tö-dö  du-tö-tö*
    Onkel Kostjac skålar flott och blöter ner brudens mor som blir alldeles generad... Han försöker torka bort rödvinet men misslyckas
    Slutar med att stackars Kostjac slänger upp en snöflinga ur fickan och harklar sig...
    Klockrent!
  • Dahliaer

Skrev tidigare i tråden filmscener man aldrig glömmer...

Den stackars ensamma släktingen från långt borta som står ensam kvar på kullen och vinkar i slutet, då var det nära till tårarna

• Lillbubba
    Dahliaer skrev 2006-05-26 22:30:30 följande:
    Skrev tidigare i tråden filmscener man aldrig glömmer...Den stackars ensamma släktingen från långt borta som står ensam kvar på kullen och vinkar i slutet, då var det nära till tårarna
    Det är Onkel Kostjac, eller vad han nu heter.... Han som blandar bålen med farfar
Svar på tråden Var är fjant?