Inlägg från: Pyjamas |Visa alla inlägg
  • Pyjamas

Bebis i Blekinge 3

Hej på er!

Kikar in o kollar läget!

Oj, vad det händer saker. GRATTIS till Lilla Draken, JCMK och Sessibell till era bebisar. Håller tummarna för att evaeng:s bebis också tittar ut snart.

Här är allt bra. Alva växer och blir större o större. Hon är tre månader på torsdag. Fattar inte vad tiden tar vägen, det går så ruskigt fort.

Hoppas alla får en skön och trevlig nationaldag!

• Pyjamas

evaeng: Håll ut, det är på G nu. Jag vet att det är drygt o gå över tiden. Jag gick 9 dagar över och var helt säker på att de skulle få sätta igång mig men icke, det kom igång av sig självt (sen tog ju förlossningen 27 timmar men det är en helt annan sak...*s*). Håller tummarna för dig!

• Pyjamas

Höstbebis: Grattis till lille Albin!

Visst har det fötts många pojkar i den här tråden eller är det bara jag som tycker det???

• Pyjamas

Gokväll!

Hoppas allt är bra med alla.

Jag hoppas att ni får en trevlig fika imorgon. Hade gärna kommit men är tyvärr uppbokad på annat håll. Hoppas att det blir fler tillfällen...

• Pyjamas

Ja, precis, när blir nästa träff? E så avis för att jag inte kunde vara med idag men håller tummarna för att det passar nästa gång. Det verkar i alla fall som att ni haft en jättetrevlig dag.

• Pyjamas

Vikkis: jag vet att både Små hjärtan (inne i K-na centrum) och Tummetott (Amiralen) har dopklänningar för uthyrnning.

• Pyjamas

Vikkis: Jättefin dopklänning. Vad duktig du är på att sy, jag blir så avis... Kan knappt sy i en knapp ens. När ska din lilla tjej döpas? Vi ska döpa Alva på söndag så det är fullt upp med fixande... Börjar bli rätt less på det nu.

eio: Din mage är jättefin!

• Pyjamas

Vikkis: Nä, Alva ska döpas nu på söndag 2 juli i Rödeby kyrka

• Pyjamas

Jordgubben06: Vilken fin kofta! Vad duktig du är, blir så avis på sånt. Vill också kunna sy och sticka men är totalt rudis på allt som har med handarbete o göra. Kan knappt sy i en knapp ens...

• Pyjamas

Det blir nog fullt på IKEA-Kalmar imorgon... Jag o sambon ska också dit....*s*

• Pyjamas

Hej, här är en till som har trängts på IKEA idag.... Fast jag tyckte trots allt att det funkade rätt bra. Tog ju lite lång tid i restaurangen men det var sambon som fick stå där medan jag försökte få Alva att sova...*s*

• Pyjamas

Grattis Jordgubben o Vera till era små bebisar!

Håll ut Annione, snart är det din tur. Jag vet hur det känns att gå över tiden, det är så DRYGT! Det kanske kommer igång av sig självt nu när det är hot om igångsättning snart, så var det för mig... Håller tummarna, det kommer att gå bra.

• Pyjamas

Tate: Om du menar den 13:e augusti så är det en söndag.

• Pyjamas

Jonah: Givetvis är du välkommen hit o låna dator. Vi har dessutom två stycken...*s*

Oj, vad det är mycket på gång i tråden nu. Spännande!

• Pyjamas

Grattis eio på födelsedagen! Hoppas bebben väntar lite med att komma ut. Fast det är ju en födelsedagspresent som heter duga...

Ang. garantin på små hjärtan. När vi köpte vår vagn till Alva (vi gjorde det ganska långt innan hennes födelse) så sa dom till oss att komma in med kvitto när allt var klart så skulle vi få ett nytt kvitto från det datumet.

• Pyjamas

Jaha du Jonah, nu blir du snart Rödebybo. Hur känns detta? *s*

• Pyjamas

Jonah: Skönt o "komma hem" igen då...

Stumpan: Jag tror att dom öppnar i Vedeby runt den 1 sep

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3