Inlägg från: Erill |Visa alla inlägg
  • Erill

Bebis i Blekinge 3

Ohlsson: Jag är oxå gluten (dock inte laktos) så jag valde att ta med mig frukt till träffen. Kunde inte komma på nåt annat som alla kunde äta (både gluten, ägg, soja och laktos).

När vi ändå pratar fika, är det nån som är allergisk mot nån särskild frukt som jag ska undvika?

• Erill

Brunnsparken fungerar för mig också. Vilken parkering ska vi mötas vid? Den nedanför bäckahästen?

• Erill

Hej!

Läser att ni diskuterar fikat på lördag. Jag har funderat och funderat, är det ok om jag tar med eget fika istället för frukt? Känner mig sugen på kakor jag oxå och kan ju inte äta nåt av allt gott som ni har med er. Om det är nån som väldigt gärna vill ha lite fruktsallad tar jag givetvis med mig det oxå.

• Erill

Hej alla!

Kikade in för att önska er en trevlig midsommar!

Stumpan: Kollade in din hundoverall- supersöt!

• Erill

MormorVädervax: Om du inte kommer fram innan telefontiden är slut kan du alltid läsa in ett meddelande så ringer de upp dig under dagen.

Precis som mira skriver ska vanliga sammandragningar inte göra ont. Gör de ont kan de påverka livmodertappen (ja det kan de väl iofs annars oxå men risken är större). Tycker absolut att du ska kolla upp det. Det är ju ett tag kvar tills du ska ha. Tänk oxå på att vila mycket och undvik stress. Lycka till!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3