Inlägg från: Tristanya |Visa alla inlägg
  • Tristanya

Bebis i Blekinge 3

fick denna sida länkad till mig.. är dock inte gravid.. men kan lägga in sidan bland mina favoriter, ifall jag kommer på något jag vill veta

• Tristanya

det jag undrar med vattnet! var det inget fel på det eller har dom fixat det? o ifall det är som det sisst nämda, då borde väl det vattnet med bakterierna finnas kvar i vatten ledningarna? så man måste spola vattnet ett tag så det försvinner.. eller?

• Tristanya

någon som kan hjälpa mig?
    jag o sambon håller på med bäbisverkstan och nu sitter jag o väntar på min mens som aldrig tycks vilja dyka upp!
    är inne på dag 70 idag, sedan förra mensens första dag!

tänkte det var dax att ringa till någon som kan hjälpa mig, tex. ungdomsmottagningen eller något annat ställe!
    någon som vet vart det är bäst att jag ringer? o när dom har telefontid etc.. vill få igång mensen o så, så man kan börja pricka in äl o allt
    testade negativt senast på dag 48..

hoppas någon kan ge mig något klokt råd!

• Tristanya

jag slutade med p-piller den 9 april!.. fick en blödning (i två dagar= kortare än vad jag normalt har) efter fem dagar.. sedan gick det 40 dagar (från den två dagars mensen till min första ordentliga mens).. o nu är det 70 dagar sedan den mensen..
    kroppen borde ha börjat fungera som den borde, eftersom jag haft en ordentlig mens efter p-pillerstoppet!.. men man vet ju aldrig!

jag är 19, fyller 20 om ca 1,5 månad!..vart finns mvc här omkring då?

• Tristanya

oki.. tack!
    jo det är nog så att dom kommer säga att kroppen håller på o "ställer om sig".. men tycker det tagit såå lång tid. hört någonstans om att det finns några tabletter? som man kan äta för att få igång mensen..

men tack igen!

• Tristanya

jag ríngde till mvc (men tror jag blev omkopplad till ungdomsmottagningen..) och frågade lite om min mens som aldrig verkar vilja komma!..
    hon sa (som jag misstänkte) att jag skulle avvakta o se!.. hon sa att det kunde ta upp till ett halvår innan allt kommer igång efter ett p-pillerstopp!
    är inte så kul att varje dag gå och inte veta ifall mensen ska dimpa ner i trosorna eller ej!..

• Tristanya

glömde skriva att jag testade i förrgår kväll, o då var det negativt!..
    men har hört om en som testade neg hela tiden, men dom sedan fick göra en vul o då var hon i v 10 så det finns ju hopp! men känns inte som att jag kom så långt med samtalet jag ringde igår..

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3