Bebis i Blekinge 3
Bullar, muffins o kaka? mmm...
När är er nästa träff?
Bullar, muffins o kaka? mmm...
När är er nästa träff?
Stumpan82: Ha ha.. jag kommer ihåg att när vi var nyinflyttade till Ronneby så kunde inte vi heller hitta till dendär stranden. Ibland hamnade vi bland en massa båtar eller mitt i ett villaområde.... men NU tror jag att vi har lärt oss ändå.
Du kör in i ett villaområde o parkerar bilen på en obebyggd tomt som är asfalterad o går därifrån över en liten gångbro som leder till ekenäs. Sådanahär dagar så är det nästan bara o haka på folkströmmen.
Japps, det var kul o äta glass med er, blivande mammor.
Lycka till med era bäbisar! Pusta o Krysta, så kommer allt går bra... he he
Annione: Jag sympatikrystade så det stod härliga till.
Jordgubben06:
He he.. ja, jag skall hälsa Volvo från dig. Roligt sammanträffande faktiskt, trodde det bara var jag som orkade pendla dit ända från Rby.
Är det algfritt i Saxemara? Någon som vet?
o hur är det med Millegarne?
Jordgubben:
Vad är det för marknad i Åhus?
Ylle:
Mira sa att du inom kort skulle bli myggjägare på heltid?
Varför detta självplågeri?
Ylle: Tillgång till barnvakt är ett starkt argument, det måste jag tillstå.... men... dessa mygg!! arghh..
Ylle: Japps, jag har haft close encounters med flera av dom i år.
Däremot har jag traumatiska minnen av senaste gången jag var i norra Finland. När jag steg ut från taxin så möttes jag av ett svart "moln". Det visade sig vara ilskna och utsvultna myggor.
Myggorna i norr är mycket mer ilskna än våra blekingska myggor. Antagligen p.g.a. att mattillgången är så dålig där uppe.
I jämförelse med IKEA i Älmhult, vilken är bäst? Inte avståndsmässigt utan affären som sådan.
Jordgubben06:
Grattis! Nu blir det inte längre några spontana besök på glasscafét utan att först planera in antalet blöjor, sov och mattider.