Inlägg från: tvärtom |Visa alla inlägg
  • tvärtom

Bebis i Blekinge 3

nu är jag karlskronabo! har bott här i nästan exakt 24 timmar nu. har sett stan och maxi *s* och nu lagar min sambo middag efter lite letande i lådor efter kastruller och dyl. jag tror jag skall trivas här... hur har ni andra det? min dator i skövde lade av (long story) så jag har inte varit ute på ett tag.
    kram!

• tvärtom

godmorgon. dagen idag skall bestå av att leta upp saker i kartonger som kan vara bra att ha. sen packa om och förebreda nästa flytt... *s* flytten hit gick bra, det enda vi glömde var hyllplanen till billyhyllan... *suck* men sånt löser sig. kan ju säga att det är skönt att vi inte skall bo på dessa 27 kvm länge för då får jag spunk. kram på er!

• tvärtom

halloj. klart vi skall snylta på er som bor stort! akta er bara! *s* den 1 aug får vi vår tvåa på annebo, ca 200 m bort. vi skall få den ny renoverad också. kommer att bli så fint! idag skall jag försöka att få lite iordning bland alla våra lådor. och försöka att inte gå frugan på nerverna. det är tufft att bo i en etta. speciellt när man inte känner ngn i stan som man kan fly till för en timme eller två... men men, jag skulle ju kunna skriva lite på min uppsats... eller inte *suck*

kram på er!

• tvärtom

Jonah: jag har blivit expert på att packa *ler*
    får jag bara kommma om jag hjälper till? fika imorgon? måste komma från lilla ettan.

Nicoles mamma: härligt! grattis!

• tvärtom

blekingetösen: fy va trist! inte så smart tänkt av din man och hans familj. vad skall du trösta dig med ikväll då?

• tvärtom

kvällens dilemma: gå ner till stortorget och lyssna på BWO och carola själv eller stanna hemma med sambon och hans knä...? *suck*

blekingetösen: ja, kl tolv kan du ju ha hunnit iväg

• tvärtom

men gudars stumpan, inte sitta hemma själv. häng med och käka glass och lyssna på ljuvliga carola *s*

blekingetösen: tar de inte med ngn mat själva? typ frallor?

• tvärtom

helt bizart att det inte är öppet på söndagar! bästa shoppingdagen juh. vi får starta en kampanj!

• tvärtom

IKEA! gud så underbart! I löv it!

mira: ja, vi har flyttat och haft oss. but now I'm back! *s*
    ja, jag skall inte gå för carolas skull. men BOW är kul att lyssna på. fast det var ingen dum idé...hum..kankse skulle be henne hålla förbön för mig med *asg* du skall inte med och lyssna?

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3