Bebis i Blekinge 3
hej!!
vad bra att ngn tog initiativ att öppna en ny tråd!!
fick ju så himla många bra tips av er
idag är jag INTE på topp!!!!! har varit kinkig hela dagen
var nog inte så bra att åka och veckohandla idag - det var ju fullt på MAXI idag!!!! sen att min pojkvän måste förvärra situationen när man redan är i detta känsliga läge är ju inte SÅ roligt!han ville parkera bilen LÄNGST bort på amiralen!!vid busshållplatsen - utan att ha kollat om det fanns någon närmre :-O så jag sa att jag ville att han skulle köra bort och kolla! för jag har rätt svårt för att gå nu, känner av foglossning!och är ju "rätt" stor med! ja då blev han sur och började gaffla "jaha, var ska jag köra nu....?" det ser man väl lite själv kanske!! så jag gick ut ur bilen och köpte korv!
så kom han sen efter 15 minuter!!?? ja sen har han hållt på att gaffla om olika saker och jag ORKAR inte det! jag blir som en pissmyra! men han fattar ju inte det!! jaaa så nu sitter han och kollar på filmen som vi skulle se tillsammans
och jag är arg som ett bi!!! hoppas nu inte bebisen kommer idag - då tar jag säkert en taxi ut själv - utan honom!
vilket stöd har jag av honom liksom! han kan inte ens stödja mig när jag är trött och hängig!! nej nu är jag riktigt trött på honom
hoppas ni inte fick skav i öronen nu!