Inlägg från: ClineE |Visa alla inlägg
  • ClineE

Bebis i Blekinge 3

Hej och välkommen Nicoles....

Undra om alla hittar denna nya tråd????? hoppas hoppas!

• ClineE

oj oj, kritiska läget passerat 24h då kan det ju bara bli bättre från nu..... För snart är det SOMMAR...längtar!

• ClineE

Mormor V: Så bra så bra! Hörde i förmiddags att den andra var stängd!!! Nu ska jag lägga ut ett par helskoddaridbyxor (som jag aldrig mer kommer komma i, har ingen häst heller på tradera)

• ClineE

Eio: Barnens gård låter ju himla kul! Vi har faktsikst aldrig varit där med A. fast han ÄLSKAR allt vad maskiner och sånt mojs heter. Men jag tycker det är ett himla pris! Jag pallar ju inte åka själv heller för det är inte lätt i valrosskostym att ränna runt med honom och sambon vägrar gå in och betala bara för att följa med....han tycker farfars maskiner duger bra.... Så det lär väl inte bli det idag, fast A. skulle ÄLSKAT DET!!!! snyft för hans skull!!!

Nä vi ska nog vara hemma och ta det lugnt! Ska göra lite frukost nu...

• ClineE

Idag har jag en dag som jag bara vill vara klar...känner mig som en otymplig elefant som inte ens orkar engagera mig i sonen som bara vill ha uppmärksamh. hela tiden.. var gång jag tänker att jag ska gå ut så börjar det ÖSregna...vi har pysslat, puzzlat, spelat, gjejat med lera, bakat muffins.... nu tittar han på film...e helt slut.....i hvd. och allt... Men så tänker jag bara 1mån. kvar ung... bara 1mån kvar....... men det känns inte kul idag.......phuphu, vill ha mera ork!

• ClineE

evaeng, tänkte på pump har du kollat in den som är på blocket.. en sådan jag har som är SUPER !!!!

• ClineE

jo tack, ska försöka ta det lugna.... fastar ju dessutom här....

• ClineE

Tate, skönt att allt såg bra ut...

• ClineE

fastnar.... du ser helt snurrig.... tur du såg det... för det har inte jag gjort...

• ClineE

Sessibell, stå på dig... vägra gå därifrån!!!!! och du lycka till... för de sätter nog igång det nu....

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3