Bebis i Blekinge 3
Hej tjejer..
karlskrona bo med Bf i januari..
Vad gör man på inskrivningen på Trossö MVC?
Hej tjejer..
karlskrona bo med Bf i januari..
Vad gör man på inskrivningen på Trossö MVC?
grattis jcmk
God morgon..
Idag slog tröttheten till.. Vet inte hur jag ska klara av att jobba idag.. Ögonen går i kors hela tiden..
Stumpan82
Jo jag vet men jag trodde att jag hade blivit av med tröttheten eftersom den har varit borta nästan 2v.. Blev väl inte bättre av att jag inte kunde sova inatt pga en snarkande sambo...
Åt dem de första veckorna men det gjorde ingen skillnad..
Evaeng
Ska kolla upp det.. Ska ju på inskrivning på Torsdag så min bm kommer väl säga åt mig att fixa sådant.. Är de bra på Trossö?
evaeng
jag har Maria Sjögren tror jag hon hette.. Ska dit i morgon.. är nervös men jag vet int eriktigt varför.. Hoppas du får din lill* snart..
Var på inskrivning i torsdag, tyckte det gick bra.
Var lite orolig för att ställa mig på vågen men det visade sig att jag hade inte gått upp någonting alls snarare gått ner något kilo. Det kändes bra.
Blodvärdet låg på 145 så några järntabletter får jag inte äta ännu. Blodtrycket kommer jag itne ihåg vad det låg på men det var nog inte så högt..
Usch
jag ska på en tidig glukosbelastning om 2 veckor, nu vill jag inte alls.. Jag kommer då vara i v13..
Mormor
eftersom jag har några extra kilo att bära på sedan innan så ville de göra en tidig glukosbelastning.. Det är ju bra att de vill ha koll på mig.
StoltMama
Ja, hennes sambo var inne och skrev för någon dag sedan..