Bebis i Blekinge 3
någon som vet vart man går in på info om föräldrapenningen i karlskrona är det ingången till försäkringskassan???
någon som vet vart man går in på info om föräldrapenningen i karlskrona är det ingången till försäkringskassan???
Ja kanske börjar bli dags att kolla över vad man ska packa BB-väskan med...så man inte står där utan....lite tips är inte fel
Mormor på utbildningen var det bara att följa efter alla med magar så kom man rätt
vi ska fira midsommar i stlhm och på skansken en sväng
Blekingetösen ja du jag hade så tömd blåsa jag kunde,var så svårt att hålla sig...Dom sa ingenting om det
Tidigt är man vaken idag kan inte sov, har varit vaken till och från i natt och nu orkadejag inte ska städa ihop lite grann eftersom att vi ska bort ett tag..
Vilken tur att vädret är lite sämre idag så att man kan slappa men det är ändå varmt i luften.
mormor visst var det skönt när det regnade i morse men nu är det lika kladdigt igen.
Vi har också en nattvaken bebis
jjordgubbe06 ja men det är nästan så att det hade behövt åska lite idag, snabbat så att man kan vara ute eller inne
Småtokig lättast är att åka in på baksidan och gå in där det står förlossningen och sen ta hissen upp på plan 4
småtokig ja fast dörren brevid akuten
Någons som vågat sig på att börjat fylla i begäran om föräldrapenning..?
Mormo här ska det städas och tvättas tänkte även tvätta upp lite bebiskläder och filtar.
Annars är det sådärdet är så kvalmigt idag också blir svimfärdig så fort jag gör någonting