Inlägg från: Bibabba |Visa alla inlägg
  • Bibabba

Bebis i Blekinge 3

Det är fortfarande väldigt få efter mig på listan, och jag som kommit mer än halvvägs....
    Vi får locka hit nya gravida, annars kommer tråden dö helt i januari, när vi alla flyttat över till "barn i blekinge" tråden.
    Vad sägs, ska vi annonsera på stan, eller fråga alla vi möter på MVC om de vill vara med?

Nu är min o Tvärtom´s IKEA-resa uppskjuten till nästa vecka, någon mer som vill me då?

• Bibabba

Annione: kul att höra att någon mer än jag köper presenter i sista minuten
    håller med Mira om att du nog inte ska börja din mammakarriär med att gå på IKEA

• Bibabba

Annione: jag så är det ju förstås, att den väntar ut värmen - kul!

• Bibabba

jag mår konstit idag, vaknade vid 8 med ryggvärk, så jag låg kvar en stund till. När jag sen satte mig upp blev jag superyr i huvet och böejade sedan må illa. Efter toabesök o frukost gick ja o la mig igen vid 9.45 typ och sov till alldeles nyss. Just nu känner jag mig helt matt och har liiite huvudvärk.
    Får hålla mig inne idag, solen steker på altanen

• Bibabba

Elothiel: Man måste ju faktiskt inte spola om man bara har kissat, eller hur? Men jag håller med om att det är skitdålig service. När vi bodde i Karlskronahems lgh hade vi ett bovärdskontor i samma hus, och han kom på stört om han kunde, oftast samma dag i alla fall.
    Nu bor vi i hus och får fixa allt krången själva, och man ska ju inte inbilla sig att saker går sönder måndag morgon, utan på em precis innan en långhelg....

• Bibabba

krångel ska det ju va, min stavningsförmåga försvann i värmen....

• Bibabba

ja visst har det det, lagen om alltings maximala jävlighet är den senaste av naturlagarna

• Bibabba

Mormor: det var inte ½ rean på Lindex i stan i måndags, men jag kollade inte på Amiralen. Dessutom kan det ju ha ändrats sen dess.
    Jag ska iväg imorrn och tänkte kolla då, så vi kanske ses! Jag ska bl.a till Kullerbyttan och köpa babykläder med ankor på som jag såg en dag när plånboken inte tillät inköp.

• Bibabba

Elothiel: Jag är 22+1 idag, men shoppar för fullt, har man väl börjat kan man inte sluta, för allt är ju såååå sött!!!

• Bibabba

Ett tips mot värmen: Lägg en flaska mineralvatten i frysen o glöm bort den över natten, är skitgott nu!
    Eller min nya idé: Åka till jobbet och ta hem fläkten som står på mitt skrivbord. Ingen lär ju sakna den eftersom jag o min rumskompis är på semester

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3