Bebis i Blekinge 3
Helt ok med glass på tis,ska vi ta det efter alla varit hos BM om ni vill och kan om du Stumpan vill oxå så kan vi träffas vid 12 tiden då borde alla vara klara me det bestyret iallafall.
Helt ok med glass på tis,ska vi ta det efter alla varit hos BM om ni vill och kan om du Stumpan vill oxå så kan vi träffas vid 12 tiden då borde alla vara klara me det bestyret iallafall.
Mej spelar det ingen roll om det blir kl 13 jag kan när som på tis.
Ok med kl 12 för min del om alla är med på det.
Torget tisdag kl 12 vid glasskiosken i Ronneby.
Vera: Har mailat dig ett morotskake recept nu hade nästan glömt det!
Annione:
Ta och jogga en runda i brunnsparken vet ja.....!
Kan trösta dig med att jag sover oxå dåligt varit på toa en gång varje timme!!
Mormor och Elothiel:synd att ni jobbar får bli glass en annan dag det blir nog flera varma dagar denna sommar!
Mormor: Woww vilken magen du har verkligen bollmage som min brors son säger(Han pekar på min mage och säger"Se boll" och när jag visar magen blir han besviken han tror att det är en boll under tröjan!)Det blir nog en präktig liten gosse ...eller tjej!!
Har lagt in en bild på koftan jag stickat till bebisen äntligen är den klar,det var inte lätt att hitta en delbar dragkedja som var så liten!
I dag SKA vi åka och bada ska släpa med sambon nu ikväll till ekenäs, tror ja det blir!
Ja vi syns imorgon vid 12 på torget då,alla som vill och kan!!
Stumpan och mormor:Märks på era magar att ni oxå börjar närma er slutet på denna epok!
Stumpan: Kommer du oxå ner och äter glass med oss i dag? Vore skoj!
Blev ingen badning i går när vi kom ner till Ekenäs så blåste det som bara den inåt och massa alger fanns i vattnet så vi ville inte gå i,lite onödigt att chansa om det inte skulle va bra.