Inlägg från: tinaaaaaa |Visa alla inlägg
  • tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Jonah : åå om jag med skulle åka och hälsa på någon, men de flesta jobbar, hmm.. får ta och ringa runt lite, har visseligen inte så många att ringa till.. grr... Skönt att komma iväg lite=) när ska ni flytta?

• tinaaaaaa

Jonah : men så länge är det jju inte till.. en månad och några dagar.. har ni mycket saker att packa? Vi flyttade från en etta och vi hade massor med saker mycket mera än jag räknat med..

• tinaaaaaa

Härstopssjön, finns ju i ronneby, men jag har ingen aning om man får ha med hund där tyvärr.. men nere vid havet borde det väl finns något ställe?

• tinaaaaaa

eio: man tackar=) Vad skönt att ha en källare att sova i...

Jo men om man går en bit i från badplatsen, det är ju många som har båtar och små bryggor som man borde få låna, står ju inga skyltar, sen vet jag inte hur det ser ut på andra sidan sjön borde ju finnas där man kan komma åt vattnet så hunden kan få ta sig ett dopp ialla fall. =)

• tinaaaaaa

Godmorgon på er!

vera79 : men vad bra att man kan få det. =)

Jordgubben06: tack så mycket..=) Jo den växer på=P

Jag är vaken tidigt som vanligt kan inte sova längre, fast är ju ganska bra att vänja sig vid det. Innan kunde man ju sova hela dagen *fniss*

Vad ska ni hitta på idag? Lite svalare än så länge ialla fall ;p

• tinaaaaaa

Jordgubben06: här inne är det 27 och ute på balkongen är det 31 i skuggan... och fläktar endå på våran balkong (lite)

Tate: USCH.. när man sätt fram i mot något med.. hade ju varit skönt att slippa diska nu när det är så varmt..

Jonah: uSCH vad jobbigt med bilen.. men det är så varmt att man inte kan tänka... svetten bara rinner...

Elothiel: hejsan välkommen hit.! från ronneby var trevligt=) skriv gärna in dig på listan..=)

• tinaaaaaa

jo alltid bra att ha något att skylla på=)

• tinaaaaaa

Godmorgon på er!

Jonah: Nä knappt någon mening att bada när det är så varmt i vattnet..

Själv har jag inte änns badat fötterna ännu, är mig lite av en bad kruka.

Vad ska ni hitta på i värmen idag?

• tinaaaaaa

mira: det kan regna på nätterna lite=) Skönt med fredag ledig några dagar.. Själv ska jag testa jobba på måndag igen.. Ska bli både skönt och inte..

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3