Bebis i Blekinge 3
Jordgubben06 ja du ska vara riktigt glad för det..Vi har letat lägenhet sen vi fick plus och fick den för en månad sen. så 1/8 har vi tillträde till den.Så jag packar och sambon jobbar
Jordgubben06 ja du ska vara riktigt glad för det..Vi har letat lägenhet sen vi fick plus och fick den för en månad sen. så 1/8 har vi tillträde till den.Så jag packar och sambon jobbar
God morgon! Kul med flera somär vakna har varit vaken sen kl 6,men har försökt att somna om men gick inte så jag tog en promenad med hunden och nu njuter jag av en frukost framför datorn
Jonah jag har samma inställning till förlossningen som du klarar alla andra så kan jag också
Blekingetösen....vad har hänt??? Jag lyssnar....
Jag är också ensam hemma sambon fick ryka ut och jobba
Blekingetösen
Då är det ju svärmor du ska vara arg på som sa att du kunde äta maten. Förstår hur det är att hamna med folk man inte känner.....Vad sa sambon när du åkte hem då?
Blekingetösen ja det förstås, det borde han väl förstå att du inte kan äta lax eller inte kan. Men jag tycker det var dålig stil av han att stanna kvar. Tycker han gott kunde åkt hem med dig och innan ni kom hem fixat något som du kunde äta...
Blekingetösen kliv inte upp när dom ska äta frukost hos er. Säg att du mår dåligt och vill hellre ligga kvar i sängen för det vore ju otrevlig att "kräkas" vid bordet när dom är där. Så kan din make komma in med frukosten på sängen
ja det är ju ännu bättre. Du får åka och shoppa lite under den tiden...
Själv har jag en ensam lördag kväll, sambon har jour så han fick åka dit och imorgon & måndag ska han jobba 12 timmars pass....
tvärtom tar mig inte till Karlskrona sambon tog bilen
Blekingetösen....hihi glömde bort det...men du vet Maxí har ju öppet
Ta denna helgen istället