Bebis i Blekinge 3
jonah: nä, honom vill jag inte ha. duger med en karl här hemma. som f.ö ligger och snarkar på sängen. kan inte bestämma mig om jag skall väcka honom innan jag går eller låta honom sova...?
jonah: nä, honom vill jag inte ha. duger med en karl här hemma. som f.ö ligger och snarkar på sängen. kan inte bestämma mig om jag skall väcka honom innan jag går eller låta honom sova...?
äh mira. släng dig i bilen så hinner du juh. börjar inte förrän 1930 enligt schema, dvs ca 20 i praktiken *s* va nu lite spontan
*s* spontanitet är bra för moralen *leR*
bangar du?
hehe, jag är på väg...
fan brudar, nu fick ni mig sugen på ikea...
ha en trevlig kväll!
// sophie på väg till förbönen
halloj tjejer
kan ju säga att jag är glad att glassiären finns. annars hade mitt besök i stan varit helt bortkastat. bwo hade börjar spela tidigare än utsatt! hallå! så gör man ju inte. så jag hann bara höra två låtar. sen köpte jag glass och pratade med ett jättettrevligt par i glasskön. sen stod vi och tänkte lyssna lite på carola. jag var ju tvungen att få min förbön men hon skulle visst inte börja förrän nio. så jag åkte hem och då hade sambon just gjort pizza. massa gott.
blir det ikea för någon imorgon då? *s*
sussa sött!
det står 1930 på alla afficher i stan... men men, jag fick ju glass! dumleglassen är sååå god!
och zach hade gjort så god pizza. jag har tur som har en karl som kan laga mat
dumlen och romrussinen.... och så gott! zach hade ju berättat om detta underbara glasställe innan vi flyttade ner, men jag trodde inte honom. det var ju för bra för att vara sant trodde jag. tur att han hade rätt
äh, carolafansen får tåla lite skämt. deras idol gör ju tydligen inte det *asg*
knasig tabell.
ja, heja glassiären. fast bara vissa smaker är goda
jag måste dra med zach till ikea när knäet läkt. och vi har inte fått hem alla möbler än. bäst att vänta. men jag vill ju! han förstår inte alls min facination med ikea. måste vara ngt kvinnligt?
annars är ju google.earth helt underbart!
jo, köksavdelningen blir nog bra den dag vi har hus... *s*
synd att de inte har en mediaavdelning eller av man-passnig. de har ju lekland för barn...hum... kan se zach framför mig med sin lilla nummerlapp på magen lekandes i bollhavet *asg*
tyvärr gillar han inte barnavdelingen så mycket som jag vill... mest jag som hittar grjer där och han som säger nej... helst vill jag ha ett sånt grönt löv över sängen... vet inte hur jag skall övertala honom... några tips?
det är så fina... som en sänghimel typ. zach tycker bara de är bansliga... skall han säga med sina radiostyrda bilar *s*
håller helt med! mer glass till folket!
vad säger ni tjejer, skall vi ta en FL tur till ikea när tösen kommit hem?
annione: selfclear! bara att tala om vad du vill ha!
glass på tisdag? vad har jag missat?
blekingetösen: hum, vet inte, vad sägs om måndag 24de?
några fler som skall med? mira, I know you want to *leR*
tösen: hum, vi har bil. men utan ac. skall vi byta dag?
ingen annan som vill hänga på till ikea?