Bebis i Blekinge 3
eio: jag jag såg att det blivit flyttat, passar bra tycker jag vi ses i morgon
eio: jag jag såg att det blivit flyttat, passar bra tycker jag vi ses i morgon
var ligger rödebybadet?? finns det någon sjö i nrheten av kallinge?
tate det finns toaletter
här i kallinge (10min med bil till B.parken)är det iallafall rätt så grått trist väder men ändå rätt varmt, ser ut som om det skulle kunna bli regn men det är svårt att säga.....
hoppas ni hade det trevligt på träffen, själv fick jag migrän och har legat däckad hela dagen, hoppas det snart blir träff igen,jag vill oxå vara med
cocacarro: kul med flera "inflyttade" blekingebor
nån mer som har hundar? finns det nått bra badställe nära kallinge??
föneböna:jag undrar samma som du är ju varm för stackars jyckarna nu puh....hoppas någon kan svara oss
Föneböna: ja jag vet jag slänger in min voffsing i duschen då och då hihi... jodå Maya mår jätte bra hon är världens goaste lilla tjej. hur mår du då i värmen?
föneböna:
förstår att det är jobbigt i värmen tittade på dina bilder söt liten mage du fått, det är ju en helt underbar tid att vara gravid...men ännu underbarare när liten tittat ut
jo vi kan väl ses nått framöver
men nu får jag besök en vecka av min barndomsbästis sen åker vi på semester till västkusten ska bli skönt att komma iväg en sväng.
kanske tur att du inte kom iväg till U.red måste vara döden att köa där i värmen och i deitt tillstånd
föneböna: ja vi har haft mycket besök sen Maya föddes,min syster och familj, mamma, svärmor sen kom mamma och pappa ner, nu min barndomskompis..... kul med besök men även lite jobbigt
föneböna:
det är jobbigt med besök,och självklart ska besökarna vänta ett par veckor, man är ganska trött och tagen efter förlossningen,
mormorvädervax: tack för tipset inte så bra att bada hunden i saltvaten så sjö funkar nog bäst
hej! nån som vet om det finns babysim i närheten av kallinge??
finns nån bra loppis häromkring ronneby?
cocacarro:jo jag känner till den loppisen men den är väl bara på söndagar? r sugen att besöka loppis nu i veckan om det finns nån....