Bebis i Blekinge 3
Jordgubbe06 min sambo skulle också ha gjort sista dagen idag innan två veckor semester, men då krånglade så han fick ta båten över till gotland
Okej, hoppas att vagnen kommit och vad snällt att få ett gratis regnskydd
Jordgubbe06 min sambo skulle också ha gjort sista dagen idag innan två veckor semester, men då krånglade så han fick ta båten över till gotland
Okej, hoppas att vagnen kommit och vad snällt att få ett gratis regnskydd
Mormor imorgon kväll kommer han hem
Mormo ja det ska bli himla skönt..
Jordgubben06 ser inte ut att bli något mer regn idag utan sol
God morgon tjejer!!!
Annione det var en envis bebis...det har jag också. Fast min ska ju inte komma ut nu, men det är väldigt slö på att röra sig..tror det är trångt där inne
Tjejer låter väldigt skönt att bara slappa. Här håller vi på att packa i denna värmen...Allt ska vara packat och klart på tisdagmorgon.....Sen ikväll blir det bada i havet med vovven och även jag ska bada då
Jordgubben06 nä jag hade hellre sluppit detta packande men nu är det inte så mycket kvar.Men då har jag fått en jädrans ryggvärk
Annione Visst är det härligt med regn Vi får lita på att bebisen tänker titta ut på onsdag istället
Annione jo jag har nog tagit ut mig för mycket, men nu är det inte mycket kvar bara det sista i köket och det ska vi ta på tisdag morgon innan vi ska åka på mini semester innan flytten.Många här inne som har Marie,
Mormor vad kul att börja få ordning på sakerna....
Annione okej, ja man får ju byta nu under semestertid jag hade pia någon gång nu...
jordgubben06 då får vi hoppas att din bebis tittar ut då
Om jag ska vänta på bebisen så lir det lite längre vi fick på inskrivningen 10/9 och på ultraljudet 6/9 men hoppas på tidigare
Jordgubben06 snygg vagn, vilken tur att du fick hem den nu bara att invänta en bebis att ha i den då..
Här packas och städas det, för imorgon bär det av till huvudstaden, men först ska vi ta en tripp till 1klass i jönköping och shoppa lite.Ryggen värker ännu,men jag måste ta det lugnt säger sambon, har bara putsat fönstrena och snart åker gardinerna ner och nu ska jag ta det sista i köket. Hoppas få kolla på tv i kväll men det är en hel del att göra innan dess....Ska försöka få med sambon på torget för att ta en glass sen....