Inlägg från: tinaaaaaa |Visa alla inlägg
  • tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

eio: jo hoppas det, det kommer då och då.. Jo börjar bli riktigt jobbigt nu och endå är det ett tag kvar ju.. grr.. Är så bebis sugen nu..

Ohlsson: det finns ju i bräkne-hoby fast loppis och loppis är typ en begangnads förmedling.. ligger i samma hus som karlssons ligger i..

• tinaaaaaa

Annione: du får se om du kan locka ut bebisen på något sätt..

Jordgubben06: var det något folk på östersjö? Vad roligt att vagnen har kommit=) Och alltid bra med gratis saker

Stumpan82: När skulle din sambo komma hem? jobbigt att vara ensam...

Jag är hemma idag med, mår inte jätte illa men är slö och trött i hela kroppen och ont i huvudet tycker det kan börja åska och ös regna lite nu..

får väl ut och dansa regn dansen...

• tinaaaaaa

Godmorgon...

Annione: hur går det ? Är du kvar här? Annas får du ta och säga till bebisen strängt att komma ut.

Hur mår ni andra?

• tinaaaaaa

Annione: Vad tråkigt att den inte lyssnar.. *håller tummen hårt* Att den ska snarast komma ut.. Hur mår du?

• tinaaaaaa

Annione: jo vet bebisen i min mage brukar ligga och trycka på någon nerv så ibland kan jag knappt gå. Men du har inte så länge kvar ju, när som
    Jo det kanske funkar, kanske lite blodpuddig eller något sådan..

Blekingetösen: har inte alls mycket pengar så kan inte följa med, men det hade varit roligt

• tinaaaaaa

vera79: jag har med hört att illamåendet kan komma och gå som det vill, hehe är väl bebisen som trycker på något, har med mått jätte illa de sista dagarna.

Svärföräldrana har varit här hela dagen idag, visst är det kul med besök men det är jobbigt att inte kunna vila sig lite när man är gravid. Bebisen har fått ett jätte fint skötbord (köpt på ikea) Och svärfar va så hjälpsam och skulle sätta ihop det med

Nu ska jag lägga mig och vila en stund..

• tinaaaaaa

hej på er.

nyss hemkommen från stan, gick ner med en kompis tog en glass och gick hem.. sängen nästa blev så trött... tycker inte man orkar något längre.. grr..

Jordgubben06: så det var mycket saker på karlssons? Mycket folk med kanske? Vad fin vagnen va=)

• tinaaaaaa

Godmorgon...

oj vad ni har skrivit
    Jag mår illa som vanligt på morgonen nu igen usch..

Vad ska ni hitta på för skoj idag?

• tinaaaaaa

VA nej inte vamare i morgon.. tycker det är så jobbigt nu ju

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3