Inlägg från: tinaaaaaa |Visa alla inlägg
  • tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Jo håller med mira, är det halva rea priset så är det de även om det bara gäller 10kr. Står det på en skylt så ska det vara så.

• tinaaaaaa

Blekingetösen: vilka bra idéer du har men tror inte dom blir så glada om jag snor hem fläckten som står i kassan på karlssons, här så hätt att sitta där nere.

• tinaaaaaa

Tate: mm vad gott. Har du något bra recept på milkshake?

• tinaaaaaa

Leeanlej: ja harm an en bit att köra så är det ju kanske inte värt att åka in till stan för bara det.

• tinaaaaaa

Tate : mm vad jag blev sugen... ska nog gå och göra lite

Ska nog med göra en sockerkaka med chokladpudding på, blir som en tåta.... kan man bjuda på det när man ska bort och grilla?

Elothiel: usch vad jobbigt. Jo då är man extra försiktig, jag känner ingen sådär som har förlorat men har hört och läst om massor....

• tinaaaaaa

Leeanlej: ja BF = Beräknad förlossning...

• tinaaaaaa

man kan klicka på det med så kommer det upp en lång lista med olika förkottningar

• tinaaaaaa

Leeanlej; jo visst är dom söta men man ska hinna andvända dom med

Nu har jag bakat lite och dammsugit och hängt och vikt tvätt, så duktig jag har varit

• tinaaaaaa

Leeanlej; jo visst byter man och så ofta på dom, men jag tror nog inte man behöver så himla mycklet i den minsta storleken, dom växer ju himla snabbt. När har du BF?

• tinaaaaaa

Leeanlej: oki... jo men det är bra att planera först... men det kan ta tid att bli gravid..

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3