Inlägg från: vikkis |Visa alla inlägg
  • vikkis

Bebis i Blekinge 3

I dag ska vi till Ge-Kås ullared. Ska bli skojjigt. Vi hyr stuga över natten och kommer hem i morgon igen. Jag håller utkik efter bebis grejjer och meddelar vilka grejjer som e prisvärda när jag kommer hem
    E det något särskilt ni vill att jag ska hålla utkik efter?

• vikkis

Skötväskor och badleksaker ska kollas upp
    Det ska bli regn på västkusten i dag men här ska det bli 26 grader mitt på dagen... hmm

• vikkis

Är det någon som vet vart man kan köpa band och spets i Ronneby? Jag tänkte försöka mig på att sy en dopklänning? Finns det någon syaffär i Ronneby?

• vikkis

Stumpan
    Vi åkte vägen förbi Kristianstad och sen upp till halmstad och sen falkenberg och sen Ullared. Det gick finfint. Men det spöregnade så det var lite jobbigt att köra. Tog tre timmar att köra.Ska du bara vara över dagen eller stannar ni kvar en natt?

• vikkis

Undrar om maxi ronneby har band eller spets... ingen som ska dit i dag

• vikkis

Men då ska jag nog ta mig dit snarast. Har dom tyger där eller bara garn? Det finns ingen tygaffär i ronneby väl?

• vikkis

Nu har jag varit på stickshopen. Dom hade fin spets. Köpte... så nu ska jag börja sy.

• vikkis

Nuuu e jag klar med min dopklänning fyra och en halv timma tog det att sy. Jag la in en bild i galleriet.

eio
    jobbigt att du känner dig så matt. Jag känner igen det där att mannen e på resande fot. Det är riktigt jobbigt. Särskilt när man e gravid. Min man jobbar ju på F17 men som civil.

• vikkis

Föneböna
    jaaa jag hade ju köpt ju spetsen och bandet när du såg mig. Sen har jag sytt tills nu typ. hihi.

Eio
    hur länge har din man varit borta då?
    Jag vet hur jobbigt det var när victor ville leka hyena med mig när jag var höggravid och micke var borta. Victor tyckte det var så tråkigt att jag inte kunde springa och hoppa och jaga honom.

• vikkis

Föneböna
    jobbar din kille på f17 eller? Vad jobbar han med där i så fall? Min man jobbar där.

• vikkis

pyjamas
    hon ska döpas den 16 juli i kallinge kyrka. Ska ni döpa där med?
    Ska ni döpa efter gudstjänsten eller?

• vikkis

Jag blev så glad och peppad av era komplimanger för dopklänningen så jag sydde en vanlig liten klänning i dag. Hittade en påse med tyg i källaren så jag använde det. Roligt e det minsann. Ett plagg om dagen

• vikkis

Tänkte på det där med magformen. Alla trodde jag skulle få en kille. Men då kom lilla Isabella i stället. Magen såg nästan likadan ut med Victor oxå. Så det där med magformen tror jag inte så mycket på

• vikkis

eio
    va mysigt!!! Har han inga kurser på ett tag nu då eller?
    Min man ska inte på någon kurs på hela hösten vad jag vet. Sköönt.

• vikkis

eio
    Va bra att han har sem nu. Har han det till bebisen kommer eller ska han ut mer och åka. Inge vidare om han e på en båt när värkarna sätter igång juh

• vikkis

Hallå!
    Nu har vi precis tagit ett dopp i poolen victor och jag. Det var härligt. 22 grader ligger vattentemperaturen på där.
    I morgon kommer min brorsa med hela hans familj (fyra barn)så då blir det livat.

• vikkis

Mormorvädervax
    jag har köpt en sån där luftmadrass med armstöd och ryggstöd så jag kan verkligen njuta

• vikkis

Hallå allihop... nu börjar det verkligen närma sig för några av er. Annione ligger först på tur nu va?
    Läget e bra med oss. vår lilla tjej har vuxit 6 cm på två månader. phu.

• vikkis

Annione
    Det som e så spännande är ju att det kan sätta i gång vilken minut som helst.
    Jag dammsög fyra timmar innan vi var inne på förlossningen.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3