Bebis i Blekinge 3
eio: vad bra att allt gick bra hos BM Jag är med hemma, arbetslös om nu ingen är sjuk för då får jag hoppa in.. Jag skulle gärna fika någon dag men just nu är det jätte snålt här.. Mycket räkningar denna månaden
eio: vad bra att allt gick bra hos BM Jag är med hemma, arbetslös om nu ingen är sjuk för då får jag hoppa in.. Jag skulle gärna fika någon dag men just nu är det jätte snålt här.. Mycket räkningar denna månaden
eio; jo vi kan se skulle varit roligt någon dag.. Jo det är jätte trist nu på sommaren med, och sambon är ledig nästa vecka och inte ett öre till roliga saker.. Grrr!
Godmorgon
Tristanya: Vad tråkigt att mensen inte vill komma igång.
Annione: En liten smart filur du har imagen Jag hade inte heller velat kommaut i denna värmen.. Men håller tummen hårt att den vill komma ut NU *tummen hårt*
eio: åå vad mysigt,, fixa med bebisens rum... ´
När ska vi ta den där fikan?
Nu ska jag dammsuga sen bort till en kompis och hälsa på en sväng, Gulla med hennes 11 månaders son
mampa: Vad hemskt det låter, -->När jag steg ut från taxin så möttes jag av ett svart "moln". Det visade sig vara ilskna och utsvultna myggor.
Varit och gått en sväng med en kompis, Phhuuust! Och krypet i magen vill inte vara stilla, utan sparka mamma så det gör så ont..
Ska snart laga lite mat tror jag..
Vad hitar ni pÅ?
*stava*
Vad hittar ni andra på?
eio: då gör du det rätta att ta en kall skön dusch och sen vila lite. Fundera med på att ta en dusch eller kanske ett bad, det brukar lugna ner krypet i magen. Men blir nog att jag måste fixa middagen innan..
eio: Ja runt 10 halv 11 tiden brukar jag sova som en stock *fniss* Lägger sig i sängen för att kolla på tv en stund, det brukar inte ta många minuter innan jag sover
Annione : *håller tummen* Men det kanske skrämmer den lite att det kanske blir en igångsättning.
eio: jo men det är väl mot slutet man går upp mest? eller? Min kusin (3år) tittade konstigt på min mage då sa hans mamma att så blir det om man äter för mycket godis, och stackan trodde henne med..
Jag har väl gått upp 12kg sen inskrivningen ska se på torsdag vad jag väger då
Nu är det badetkaret som gäller sen ska jag bädda ner mig framför tv och äta lite godis
Godmorgon
Annastar: hejsan och välkommen hit
Annione: bebien blev inte rädd av morden i midsommer? Är det den danska filmen om en flicka som tar livet av sig, sen åker hennes kompis till en sommar stuga i sverige?
eio: jo det hade varit roligt att följa med, titta kan man ju alltid göra
ååå Jag vill med till IKEA, men får ta det någon dag när vi ändå ska hälsa på sambons föräldrar.
Annione : aha... finns en dansk film som heter något sånt med.