Inlägg från: Jordgubben06 |Visa alla inlägg
  • Jordgubben06

Bebis i Blekinge 3

Är hemma nu igen,sönder bränd på benen hmm....

Ja om du följer skyltarna till campingen så hittar du stranden i ekenäs för det ligger en liten parkering där och så här innan alla semestrar börjar på allvar så kan man hitta parkering även där annars kan man som du Mira sa köra tillbaka och in vid karöskylningen och parkera en bit in där det finns en parkering och sedan gå över en liten gångbro.

Stumpan:Om du vill kan du höra av dig om du vill ner dit någon annan dag så kan vi göra sällskap,då kan vi träffas någon annanstans som vi båda vet,kanske!

• Jordgubben06

Jag har oxå köpt jordgubbar idag så vi ska äta det med mjölk eller kanske det blir glass vi får se har precis ätit mat så vi väntar lite.

Jo det var skönt i solen idag. ;)

• Jordgubben06

Det med att man inte ska äta jordgubbar är väl att det kan ge överkänslighet och det gäller nog även tomater men jordgubbar är nog värst.

• Jordgubben06

Annione: Oj då bebisen gillade att gå på fikaträff va bra då vill den med på fler.

Min ligger ganska still bara när jag själv försöker att vila som den leker rövare.

Tycker att halsbrännan blir värre för varje dag som går antar att det hör till.

• Jordgubben06

Annione:Har inte funderat alls vad som ska va med i BB-väskan förutom lite mat till gubben och lite mynt till honom så han kan köpa lite fika.
    Får se om det blir någon musik kanske inte alls dumt.

• Jordgubben06

Vikkis:
    Ja det blir lite dumt när man är så många man skulle träffats om ca 4-6 st varje gång då hade man pratat med alla lite mer iallafall,men det får bli nästa gång.

Vi ska åka till några vänner i västra blekinge och fira midsommarafton med dom,det blir sill o potatis och dans runt midsommarstången,jag tror att jag tar det lite lungt med spriten detta år...eller vad tror ni är bäst...hihi!!
    Kan säga att jag känner mig inte särskillt sugen på ens en liten klunk öl med tanke på bebis och halsbrännan!!

• Jordgubben06

Stumpan:
    Hoppas att du tyckte att infon var bra.
    Vi tyckte det var lite rörigt och mycket att hålla reda på.
    Men skulle inte vilja vara utan den.

• Jordgubben06

Ja en pool hade varit kul men vi har en minipini tomt så det blir ingen gräsmatta kvar om vi köper en sådan stor pool och har ingen lust att köpa en barnpool som jag ska ligga o plaska i vill inte att grannarna ska ha riktigt så kul.
    Bilderna var bra som du tog i brunnsparken Vikkis.
    Ska lägga in dom jag tog med,gör nog det imorgon.
    Godnatt på er!

• Jordgubben06

God morgon alla!

Ja regnet var behövligt men det regnade bara ca 1-1½ timme för jag är ju uppe på toa ca 3-4 ggn varje natt så man har ju lite koll på läget.

Ska oxå göra lite inne idag vill inte vara i någon sol mer nu på ett tag ajaj mina ben...!!

Dom säger väl att det är bra om urinblåsan inte är tömd men hur lätt är det!!!
    Jag mådde skit illa den dagen jag var i K-na för UL inte så kul.

• Jordgubben06

Stumpan:
    Jag har klurat lite på det men får nog snart börja göar det tänkte ta ut lite tid när min HP slutar har ju då 10 dagar kvar till Bf.
    Kan man gå in och fylla i lite då och när eller gäller den reglen att man bara får dela upp sin tid i 3 perioder eller menade dom att om man jobbade emellan så får man bara dela det i 3 delar/år?
    Minnet är bra men väldigt kort!

Ja lite åska hade nog lättat upp lite,bara det inte fortsätter det dåliga sen det har en lite trendens till det.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3