Inlägg från: eio |Visa alla inlägg
  • eio

Bebis i Blekinge 3

lönnemåla - Bra idé!!!! Tänkte inte på Wämö parken, det är ju faktiskt kanon för ungarna!
    Vi kanske ska ta det istället?? Jag har för mig att det finns någon scen variant med tak över där också, om det skulle bli någon regnskur eller så.

• eio

Tycker att det lutar åt att vi tar Brunssparken då.  Vi får väl se om fler har någon bra idé/åsikt!!!

• eio

Låter toppen att träffas vid parkeringen vid Brunnsparken, ska försöka hitta dit

• eio

Lägger upp listan till fikaträffen igen!
    evaeng - Jag tog mig friheten att ta bort dig från listan då du skulle på dop den dagen.

Vi kommer att träffas i Brunnsparken istället, kl 13.00 lördagen den 17/6. Vi ses vid parkeringen vid Bäckahästen. Medtag sol, glada miner, filtar, fika och barn!!! (Vare sig dom är i eller utanför magen!!)
    Välomna alla glada!!!! Skrattande

eio Tar med sig: 1 barn Fika: Fixar saft samt kaffe och te.
    Tate Tar med sig: 1 barn Fika: Vaniljdrömmar
    mira Tar med sig: 1 barn Fika: vanilj/kanelbullar
    Helena2 Tar med sig: 1 barn Fika: fruktsallad/frukter och glass
    MormorVädervax Fika: Kokosbollar
    Vikkis Tar med sig 2 barn:Victor 4 år och sin nya bebis Fika: Äppelkaka och vaniljsås
    Lönnemåla: Tveksam om alla tre barnen följer med. FIKA: Schackrutor
    JCMK :Tar med sig 1 barn.Fika:Rabarberpaj
    Jonah Tar med sig 1 barn och kladdkaka.
    ClinE Tar med 1 barn och ? Ngt. förslag på nyttighet morotskaka
    Liljan77 Tar med sig: ett barn Fika:Funderar
    Madi74 Tar med sig: Kanske 3 barn (återkommer snarast med hur många det blir) Fika: Kärleksmums/snoddas
    Jordgubben06 Tar med sig:Plastglas,papptallrikar och plastskedar
    Ohlsson tar med mig en bebis, lilla Maya  Fika: hmmm funderar...är ju lite känslig för gluten och lactos så jag får fundera ut nått bra kanske någons som har nått bra förslag??

Kopiera inlägget i sin helhet och lägg till dig själv på den påbörjade listan!!!

• eio

annione - Ja, klart man bara kan dyka upp med fikakorgen om man vill!!!

tate och lönnemåla - Jag hittar inte heller sådär väldans bra vid Brunnsparken eller i Ronneby överhuvudtaget

Men vi kanske kan samåka eller åka dit i karavan?? Tre kloka, skärpta kvinnor ska väl kunna klura ut det tillsammans!!!

Har sagt hejdå till Nicke nu, det var inget kul Gråter, började gråta oxå.
    Tur att mamma och styvpappa är här nere, annars hade jag känt mig jätte ensam.

stumpan - Ja, ska försöka koncentrera mig på bebis och Eric. Får försöka ha mycket inbokat att göra på kvällar å helger, då går tiden fortare. Det är alltid värst när man sitter hemma själv.

• eio

Slutar kl 14, då ska jag åka hem och lägga mig på altanen å njuta av solen!!!

• eio

jonah - Var också i Rödebybadet igår!! Vaggade omkring där som en annan anka!!!

Vilket underbart väder det har varit i helgen!! Och idag med för den delen. Synd bara att man måste sitta på jobbet. BLÄÄÄ!!
    Hade väldigt gärna varit ledig och legat vid Rödebybadet idag med. Eric hade hur kul som helst igår.

Ser oxå fram emot lördag, hoppas verkligen vi får fint väder då.

• eio

Glömde ju att gratta till alla nytillkomna bebisar i tråden!!!!

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!

Kyss

• eio

Förresten, hur många vill ha kaffe eller te på fikaträffen???

Själv har jag tappar smaken lite på kaffe som gravid, så jag dricker helst saft. Kanske är fler som är som mig?????
    Bara så jag vet ungefär hur mycket jag ska ha med mig av varje sort.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3