Inlägg från: Tate |Visa alla inlägg
  • Tate

Bebis i Blekinge 3

Hm, jag har insett att jag inte alls hittar till någon bäckahäst. Om jag kommer från Karlskrona och följer skyltningen till Brunnsparken så svänger jag ju vänster och följer parken den sista biten innan hotellet. Ska jag svänga höger istället?

Ska man sedan när man kommer börja antasta alla som är gravida/har barn och fråga om de är från tråden på familjeliv?Och om man blir sen och det inte står några samlade vid parkeringen, vart ska man leta då? Näe, nu börjar jag tycka att det är lite jobbigt Kan vi inte alla ha en röd ros i knapphålet eller nåt

• Tate

Så jag kör alltså till höger - eller rakt fram?

Inboxade dig mira, för säkerhets skull!

Och så håller jag tummarna för att det finns toaletter i brunnsparken. Inspirerad av vm sprakar bebsien sönder min blåsa regelbundet...

• Tate

Jordgubben - ta med något du känner för att äta och dricka, och så är vi nog ett antal som har med lite bjudkakor. Själv satsar jag nog på en macka innan jag vräker i mig kakor!

• Tate

eio - annars kan vi ju köra i karavan, du och jag. Och jag tänker minsann avsluta med att köra på den där cykelvägen! Om någon stoppar mig tänker jag skylla på Mira!

• Tate

Mira - Jag ger dem namn, arbetsplats och mobilnummer. Samt namn på arbetskamrater. Och så skriver jag ut din presbild och bifogar som extra ledtråd

Tja, det där ska man väl lyckas hitta. Samlas vi alla där på parkeringen då, och så stor vi och glor på varandra tills någon vågar fråga om vi kanske också är där för träffen?

Finns det plats för oss på cafét om det spöregnar?

• Tate

eio, visst, vi kan träffas utanför leksakshuset. Det tar väl runt en halvtimme att köra antar jag (jag kör sådär jobbigt laglydigt... )

• Tate

Jag har en svart (smutsig) opel astra kombi. Med görsnygg unge i baksätet

• Tate

Bästa tt ta med paraply och regnkläder till sonen alltså

Hereegud, jag har lyckats få fläckar som inte går bort på ALLA mina mamambyxor. Jag lär mig aldrig att byta om innan jag börjar måla/betsa/krypa runt i grushögar.

Jag kan även kännas igen på min vitlöksandedräkt. Stackars er

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3