Bebis i Blekinge 3
jonah - Jag måste ha legat i vattnet när du gick förbi då då syns ju inte ankgången.
jonah - Jag måste ha legat i vattnet när du gick förbi då då syns ju inte ankgången.
mormor - Nej, det är helt ok att bada som gravid, förutom när vattnet har gått. Jätteskönt var det igår....att ligga å flyta, man känner sig inte så klumpig då.
Jag tar med mycket saft.......hade du lite extra kannor eller så förresten?? kanske bäst med termosar, så håller den sig kall också.
Ja, filtar får man väl ta med själv, eller brassestol om man heller känner för det!!
stumpan - Härligt att allt gick bra med glukosen och att det var bra med dig å bebis.
småtokig - Jag gick oxå ner i vikt i början på grav. Nu har jag gått upp ungefär 6 kilo.
Skönt att allt var bra.
stumpan - Jag blev oxå yr och lite illamående när jag gjorde glukosen, efter ungefär 15-20 min när jag hade druckit det så mådde jag inte alls bra. Men för min del hade det nog att göra med att jag har väldigt hög ämnesomsättning och att dricka nåt sånt på fastande mage gör att det går direkt ut i blodet på mig. Usch, inte alls kul. det bara svartnade för ögonen.
stumpan - Fin magbild!!
cline - Håller allt!!!!
lönnemåla - Nejdå, jag kan fixa kaffe, no problems, bara undrade till ungefär hur många jag ska fixa. Men då räknar jag dig som två då
Lite nya bilder på magen i galleriet.
Godmorgon!!!
Jätte trött idag, tittade på någon riktigt hemsk miniserie på trean igår kväll, den handlade om trafficking, så hemskt och vidrigt.....blev både arg och ledsen....men kunde ändå inte låta bli att titta....hur konstig är inte jag då???
Sen kunde jag självklart inte sova ordentligt inatt för varje gång jag vaknade till så började jag tänka på allt hemskt. USCH!!!!!
Annars mår jag bara fint idag i värmen!!
jonah - Tror att den heter just second baby.
eio - Jag har inte varit inne där nåt.....borde kanske kika förbi. Vill ju gärna köpa nåt litet till lillbebis. Fast å andra sidan vill jag vänta och se vad det blir först.
jordgubben06 - Visst var det jättehemskt??!!! Blev så illa berörd.
jcmk - Åh, ska det bli fint på lördag? Har inte hunnit kolla smhi idag än. Låter kanon, ska bli jättekul!
Förresten, jag tar nog med nån fotboll eller så också, så har ungarna nåt att leka med, någon som har något annat tips på lekgrejer man lätt kan ta med sig??