Inlägg från: Bibabba |Visa alla inlägg
  • Bibabba

Bebis i Blekinge 3

Annione: vi har ju inte direkt högtryck på glidlakan på hab, men jag beställde faktiskt ett, och när jag får från DAT kan jag lägga det i våt förråd tills behov dyker upp om några år....

• Bibabba

Tate: kul kommentar om glidlakan, men som Annione skrev är det inte så upphetsande. Dock en mkt bra uppfinning för folk med otympliga gravidkroppar och foglossning (fast det är ju mest rörelsehindrade som använder).

• Bibabba

Jaha, då har man valt sin vikarie, känns lite konstigt....
    Annione: Vi blir klinikkollegor i september, rehab o hab ska slås ihop, så till nästa knodd kan du ansöka om HP hos Lars, han skulle nog inte neka!
    Kämpar just nu med sista jobbgrejorna inna semestern. Varför skjuter jag alltid upp allt o kommer på sista dan att det måste göras????

• Bibabba

godmorgon. Somliga har svårt att sova idag, är väl inte van vid att ha semester somnade dock tidigt igår, gick inte från jobbet förrän 19.30
    Lönnemåla: Jag ringde i torsdags o fick prata med någon Elin som sa att jag var nr 4 i kö till handläggning och att hon troligtvis skulle ge bsked nästa vecka. Lät ju bra med tanke på att jag inte ska gå hem förän 26/9 tidigast.
    Mormor: Klart du klarar förlossningen. Om det blir tuppt kan du göra som en tjej jag känner: ta tag i killens överarm o krama så hårt som möjligt varje gång en värk kommer, han var helt blå efteråt.

• Bibabba

kan inte stava, om det blir TUFFT ska det ju va!

• Bibabba

hallå är det nån här? Jag är ensam hemma jäteledsen i vill gärna beklaga mig till nån. Hatar min man o hans jälka familj just nu!

• Bibabba

Hej stumpan
    Jo vi skulle på släktträff idag, med typ 70 pers jag aldrig sett förut, och jag bad maken kolla att jag kunde äta maten som serverades. Det gjorde han inte, och när svärmor sa att det skulle va kallskuret o potatissallad trodde jag det stämde. Vi skulle ära lax, vilket är omöjligt!
    Jag var vid det laget rätt hungrig o började må illa o få ont i huvet, så jag åkte hem. Jättekul va?

• Bibabba

Dessutom satt jag vid ett bord med folk jag aldig sett förut, men som kände varandra och därför mest pratade med varandra.

• Bibabba

Jag är arg både på maken som inte kollade menyn trots att jag bad honom och på svärmor som jag blir arg på nästan varje gång jag träffar henne....
    Har ingen aning om vad jag ska trösta mig med. Biobesök kanske så jag inte är hemma när han ringer/kommer hem. Kunde va ett bra straff

• Bibabba

På sätt o vis har du rätt, men jag sa at han kunde stanna, korkat egentligen. Värst är dock att hans familj ska sova över här i stan o komma till oss och äta frukost imorgon. Har inte lust att träffa dem.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3