Bebis i Blekinge 3
Babysecond hand har hur mycket som helst..var där för några veckor sen och köpte en spöket laban vagnleksak för halva priset mot vad små hjärtan tog ett riktigt fynd
Babysecond hand har hur mycket som helst..var där för några veckor sen och köpte en spöket laban vagnleksak för halva priset mot vad små hjärtan tog ett riktigt fynd
Skulle ju vara kul att komma med på fikan i Brunnssparken men jag är nog för feg för att anmäla mig till såna saker
Tate nja nästan så att man får göra det alltså dra mig till föräldragruppen
Kanske ska ta mig i kragen och komma med det är ju en chans för mig att lära känna folk eftersom vi flyttade ner för ett årsen känner inte en kotte här nere
höstbebis grattis till albin
eio okej, ja alla sitter ju i samma båt sen är det ju lite kul eftersom att vi är fyra som ska ha barn i september
eio ska då ska jag bara ta med en glatt humör så så träffas vi vid bäckahästens parkering kl 13
Nu har jag tagit mig i kragen och anmäler mig också till denna fikaträff..
Det är ju så många som ska ha fikabröd med sig så jag vet inte vad jag ska ta med.Men säg gärna till. Jag tar iallafall med mig digitalkameran så att vi kan bevara detta minne
Här kommer fikalistan igen
Vi kommer att träffas i Brunnsparken istället, kl 13.00 lördagen den 17/6. Vi ses vid parkeringen vid Bäckahästen. Medtag sol, glada miner, filtar, fika och barn!!! (Vare sig dom är i eller utanför magen!!)
Välomna alla glada!!!!
eio Tar med sig: 1 barn Fika: Fixar saft samt kaffe och te.
Tate Tar med sig: 1 barn Fika: Vaniljdrömmar
mira Tar med sig: 1 barn Fika: vanilj/kanelbullar
Helena2 Tar med sig: 1 barn Fika: fruktsallad/frukter och glass
MormorVädervax Fika: Kokosbollar
Vikkis Tar med sig 2 barn:Victor 4 år och sin nya bebis Fika: Äppelkaka och vaniljsås
Lönnemåla: Tveksam om alla tre barnen följer med. FIKA: Schackrutor
JCMK :Tar med sig 1 barn.Fika:Rabarberpaj
ClinE Tar med 1 barn och ? Ngt. förslag på nyttighet morotskaka
Liljan77 Tar med sig: ett barn Fika:Funderar
Madi74 Tar med sig: Kanske 3 barn (återkommer snarast med hur många det blir) Fika: Kärleksmums/snoddas
Jordgubben06 Tar med sig:Plastglas,papptallrikar och plastskedar
Ohlsson tar med mig en bebis, lilla Maya Fika: hmmm funderar...är ju lite känslig för gluten och lactos så jag får fundera ut nått bra kanske någons som har nått bra förslag??
Blekingetösen Tar med sig Farmors chokladkaka (sockerkaka typ)
Stumpan82: ETt glatt humör och en bebis i magen
Kopiera inlägget i sin helhet och lägg till dig själv på den påbörjade listan!!!
vikkis jag håller med dig om att det kanske är bättre att alla tar med sitt eget dricka
Tate ja det ska bli kul att få träffa en del som man pratat med i några månader..alla är vi nog feg och nyfikna på varandra
Annione ja med vi är många som kommer...
Är det många som känner varandra sen tidigare då?