Inlägg från: Karlskronamammut |Visa alla inlägg
  • Karlskronamammut

Bebis i Blekinge 3

Provade oxå om det var möjligt att få imig så mycket lustgas att jag skulle svimma men lyckades inte.

• Karlskronamammut

stumpan - jepp! mest tittade jag på folk som jag inte gillade. Kan HON då kan jag. Snällt va?

• Karlskronamammut

ha ha ja vill höra Carola ha förbön för alexander & tvärtom. Ni kanske kan bli ett par?
    Att hon bara orkar..

• Karlskronamammut

suck, kan nog inte vila från packandet mer nu, inte nu när jag satt igång sambon.
    Undra om inte Jonah vill ha mat snart?? (blä för packning)

• Karlskronamammut

När ska du ha vera? Jag var jätte nere när jag var på mitt sista bm -besök, hade helst velat slippa den sista gången, trodde aldrig bebben skulle komma ut.
    Men det gjorde han!! Nu sitter plutten brevid mg i sin vagn och leker, han älskar att sitta i vagnen för där kan han "sitt-träna" själv.

Va det idag ni hade glass date i ronneby? Hoppas det var lika musmsigt som det låter. Själv väntar jag med glassen till kladdkakan ikväll.

• Karlskronamammut

HEj hej, kom nyss hem, varit bort i 8 dagar. :-O Hur har ni det?
    Finns det ngn bebis som tittat ut?

• Karlskronamammut

Grattis jordgubben!!
    & Annione - hoppas din bebbe kommer snart! (det gör den ju men jätte snart! )

• Karlskronamammut

Åh, jag vill gärna fika! (alltid) fast mest är jag nog nyfiken på vilka ni är.
    Men vi är då nyflyttade, lassen går den 11 & den 12 så vi få se. Har nog att göra ändå skulle jag tro.

eio, du får väl köra knipövningar i en vecka till. (rolig jag va nu va?) eller så får du bara sitta här å prata förlossningar & bebisar när lillen sover i magen.

Det var jättelängesedan jag var här inne å läste ordentligt, jobbar ju lite nu å så har vi varit iväg, å så ska vi flytta snart så det lär ju inte bli bättre. Hoppas i alla fall att ni har det hyfsat med era magar å foglossningar.

• Karlskronamammut

hm, när vi flyttar så kommer vi vara utan adsl i 1 månad. Hur ska jag klara det??
    Få jag komma hem till ngn av er i rödeby å låna eran dator???

• Karlskronamammut

hoppar in i halsbränna-debatten.
    Bubbliga drycker är inte bra för hasont i vanliga fall, om man har magkatarr å så, men när man är gravid funkar bubbelvatten som mirakelvatten. (min åsikt)
    Så det kan det vara värt att prova.

kaiija oh då är det nära nu, mysigt, nu måste jag nog springa in å snusa på min stora bebbe.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3