Inlägg från: tinaaaaaa |Visa alla inlägg
  • tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

stumpan: jasså. hon sa till mig att vi skulle få papper om det hem skickade.. men ska prata med henne på tisdag..

Jo jätte skönt att det är varmt och sol idag. Vill åka till en kompis men är en bit och sambon min vill inte följa med, ska försöka övertala han ;)

• tinaaaaaa

Jonah: vad tråkigt, men om jag får bestämma ska vi ha flera träffar=)

Pusselbiten: Vad tråkigt..

Vi har grillat med i dag *mumsigt* nu har jag just kommit ur badet, ska ta mig en kopp te och sova sen tror jag, jobba i morgon.

• tinaaaaaa

Godmorgon tjejer....

Underbart med sol idag med, synd att mna bara måste jobba.
    Det är väl inte farligt att bada ute (sjö eller klor) när man är gravid, så länge vattnet inte har gått eller är jag ute och cykla?`

Eio: Jag är med mera för en saft drickare. dricker te ibland men när det är varmt är det godast med saft tycker jag=)

Filtar eller något att sitta på tar man väl med själv till träffen?

Nu ska jag till jobber snart, har ju fått sommar jobb på karlssons *jippie* Känns så skönt att ha ett riktigt jobb, har ju bara haft praktik innan :/

• tinaaaaaa

eio: åå vill med bada=)

stumpan: vad skönt att allt va bra=) I morgon är det min tur.

Småtokig : oj så tidigt.. varför om man frå fråga?

ClineE : håller tummen att din bebbe har vänt sig...

• tinaaaaaa

Fundera på att gå en sväng nu, är jätte trött och varm. och rastlös med för den delen..

• tinaaaaaa

stumpan: oki vad bra. men man får väl inte änns dricka vatten innan? och jag som dricker massor på natten..

• tinaaaaaa

stumpan: det oroar jag mig mest över.. usch.. jag som är så töstig jämt.. nä nu ska jag ta mig en liten promenad..=)

• tinaaaaaa

stumpan: oki det blev en liten promenad, men måste köpa nya sandaler.. får blåsor av mina, kanske att fötterna är lite större nu.. åå vad ont det gör.. =(

• tinaaaaaa

Småtokig : alltid skönt med tidiga kollar=) och extra kollar..=)

ClineE: Det ska nog går bra i morgon=)

Glukosbelastningen fick hur bra som hellst men vad hungrig jag va. =) Magen har växt 26 denna gången=) och hjärtljuden låg på 145..=)

Jo hoppas det blir fint väder på lördag=) Jag kan ta med mig digitalkameran om jag kommer ihåg. Men vi måste ju ha flera träffar=)

• tinaaaaaa

stumpan: det är klart du ska komma, det är bara att ta sig i kragen och komma ner, när man väl är där så löser det sig nog.. jag är ganska blyg av mig, men det är bara att stå på sig...

JCMK: jag ska ta mig en titt i dag i tidningen på jobbet=)

Mitt järnvärde var jätte dåligt igår, och nu när man vet det är man nog extra trött.. Har tagit en järntablett ska ta en till i eftermiddag, hoppas att jag piggna till lite, ska till jobbet snart och inte så smart om jag somnar i kassan *fniss*

Ååå vad roligt det ska bli på lördag=) Både nervöst och roligt, men tar man sig bara dit så..

Jag var ute och gick igår med en kompis och mina händer svullnade upp som tusan.. och har så ont i mina fötter.. ajaja...Får se hur det är idag på jobbet med fötter och händer..

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3