Inlägg från: Karlskronamammut |Visa alla inlägg
  • Karlskronamammut

Bebis i Blekinge 3

ha ha tur att det finns "mina favoriter"..
    fast jag har lugnat mig, har inte så många trådar kvar. rätt skönt.

TAck, jag kommer å låna era datorer sen.

Jonah kravlar omkring, vet inte hur, han kan inte kasa fråt, bara bakåt, (när han försöker ta sig fram) men när man inte ser, DÅ är han flera meter åt fel håll ibland.

Nu blev det ledset!
    bye

• Karlskronamammut

Rödebybadet är toppen! Jepp det finns barnpool, där har Jonah badat många gånger.
    Kostar lite pengar men jag tycker det är värt det, finns kiosk om man glömt ngt. (alltid)
    jobbar du i kommunen, abb, ericsson, så får du rabbat när du går in, finns säkert fler arb.platser som har det.

• Karlskronamammut

Jag borde packa men jag sitter här istället. fast nu ska jag nog kika lite på friidrotten, det är en bra ursäkt till att inte ha det färdipackat..

• Karlskronamammut

ylle - nog ingen mening direkt.. å vill du ha ngt sånt så tro jag det finns där på plats. (inte säker)

• Karlskronamammut

Grattis eio! Vilken liten busunge du har därinne, lura mamma på detta sättet hela tiden.
    Jag var helt säker på att det skulle dra igång efter slemmisen, men så var jag ju 1.5 vecka över tiden när den gick oxå..
    Ha en bra födelsedag!

• Karlskronamammut

ha ha blekinge - du var ärlig du.

eio - 4 dagar tro jag, men slemmisen gick hela tiden de dagarna kan man säga... tog ju aldrig slut.

• Karlskronamammut

Det har vi oxå. fast bara halva tydligen..

• Karlskronamammut

eui kanske lugnast så. nu blev ju ja oxå sugen på resturang mat.
    Sambon äter det 5 dagar i veckan men jag får ju aldrig ngt sån. stackars mig.

• Karlskronamammut

Nu kom jag på att jag var på bio när jag var höggravid typ v 43-40 på Narnia. Den va jättebra men det var lite jobbigt att sitta där så länge.

Ok, klubben för oss busiga, - jag kan bidra med 1a halvan av filmen, - topp kvalite.

eio - nu ska jag gå in på deras hemsida å dregla över maten.

• Karlskronamammut

Åh massa god mat, bäst gubben inte kommer hem å säger att han har ätit där idag.

• Karlskronamammut

det har du rätt i, hon har ju helt klart ägnat sig åt reklam å det borde de belöna henne för.

• Karlskronamammut

pyjamas det känns bra, har ju bott där större delen av mitt liv så...

• Karlskronamammut

Önskar jag kunde säga att jag kunde komma, suck, men flytten tar nog upp för mycket tid den dagen oxå.
    När ska jag få träffa er??

• Karlskronamammut

rätt eio med den beibisen i magen går det nog inte att boka sig på ngt.

• Karlskronamammut

TESN - jag hade det mot värkarb, men hade inte övat innan så det blev väl sådär.. ett tag gick det bra, men sen tappade jag den i golvet å jag tro vi kopplade in den fel efter det.. först trodde jag inte jag skulle klara mig utan den, sen tyckte jag det var skönt att bli av med den.
    min bm skrev remissen.

Jag hade oxå ett litet kort förlossningsbrev, skrev ngt om att vi ville ha hjälp med andning, å att vi ville veta allt som hände. + vilka smärtlindringar jag kunde tänka mig att ta, å att jag ville vara uppe mycket, inte liggandeså byta ställning ofta
    Jag låg hela tiden, i en ställning tills de vände mig med våld, (typ) hade TENS, akupunktur & lustgas å det gick mycket fortare än vad jag hade ränknat med.
    _Hade även med oss en massa läsk & godisbars för det hade jag hört att man behövde. Vi öppnade dem efteråt.

• Karlskronamammut

tro det finns på förlossningen men jag vet inte hur många. + att det kan vara bra att träna in sig. märkte jag..

• Karlskronamammut

eio har för mig att en hel del provade det i min januaritråd, men jag tro inte det gav ngn direkt effekt. slå på det i fl´s sökmotor, du hittar nog massor.

• Karlskronamammut

vera - ja det är han ju då.
    jisses det där hade jag redan glömt bort. den lilla söta navelstumpen.

• Karlskronamammut

Go morron!
    I dag blir jag rödeby bo!!!!
    kl 11 ska vi till banken, sen börjar vi köra lådorna.
    fast det är i morgon som vi flyttar det stora lasset, puh, tur att vi har många flyttgubbar.

Är det ngn som vill sätta fart på sin bebis? - kom hit å lyft några lådor.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3