Bebis i Blekinge 3
mormor:det svala försvann ganska snabbt och nu är värmen återställd till sina 30 grader eller något.Phuuu....
Får väl söka sig till vatten idag.
mormor:det svala försvann ganska snabbt och nu är värmen återställd till sina 30 grader eller något.Phuuu....
Får väl söka sig till vatten idag.
Har precis varit nere vid ekenäs och badat.
har kompisar här från Örebro eller utanför närmare bestämt från Kumla.
har varit på Karlssons och så körde vi till Karlshamn och Vägga för att äta lunch spätta på Väggaresturangen det är att rekomendera kan ja säga.
Imorgon blir det marknad iallafall.
Vi får väl se om det blir några fynd på Tosia imorgon då,funderar på att åka ut på Karön för att bada på dagen om det blir varmt.
Min sambo var iväg och köpte en Klimatanläggning(AC) idag han tyckte synd om mig som har legat i migrän i flera dar,det var snällt eller hur,så nu har vi ca 23 grader i vårt sovrum SKÖNT!!!!!
God morron
Inte riktigt så varmt idag men det där regnet får gärna komma.
Ska nog ta oss ner på Tosia nu så länge vi orkar med något.
Kan säga att det var inte alls dumt med 21 grader i sovrummet inatt mmmmmm......
Stumpan:var inne o kollade dina bilder,fina saker du köpt till bebisen!
Lönnemåla:Jo det blir nog fint med ett sådant band kanske inte hel vitt men med lite färg i blir nog snyggt!
Fin klänning var det!
Jo värmen stiger så smått även idag!
Ja fy va det är varmt kan ju inte sitta i sovrummet hela dagen där våran nya ACC står men visst den har ju hjul så jag kan ju flytta den lite om jag vill.
Ja det blir glass med annione idag vi får väl sitta och äta det till det skymmer ikväll om vi ska stå ut!!
Småtokig:Var oxå på tosia hade ett blått linne med blommor och gröna shorts,hade nog gått i mindre om det varit anständigt för det var VARMT!!
Stumpan:Var uppe och åt frukost med sambon gick sedan o lade mig igen var trötttttt sov i 2 timmar till det va skönt för mig!!!haha....
Stumpan:Hämtade vår box för ett tag sedan och du var det något fel på kupongera i boxen men fick nya vid sidan om så det är nog ok.
Fin magbild du fångat!!
Stumpan:Ja det är väl så,man är kanske optimist och tror antingen att man inte växer alls eller jättemycket.
Läste att dom redan i fredags hade konstaterat att det var bakterier i vattnet så om inte jättemånga blir sjuka så är det inte sååå jättefarligt men man vågar ju inte chansa att inte koka vatten nu när man vet.
Dåligt av dom att inte gå ut med det i fredags med tanke på värmen.
Mormor:Hoppas inte du förtar dig i dag på jobbet så du inte orkar med att uppleva Ullared ordentligt ta riktigt sköna skor på dig imorgon och ha det så bra är lite avis!!!