• Miamaria77

Nybliven pappa-present på BB?

Funderar på att ge en liten present till min sambo som han ska få på BB efter förlossningen.

Det ska helst INTE vara en bok (läser inte typ) eller choklad (får han jämt annars), har ni andra tips?

Helst något som bara är till honom och inte till bebisen

Tack på förhand!
    Mia

• Svar på tråden Nybliven pappa-present på BB?
  • PussPåMagen

Guud vilken bra idé!!! Fast egentligen har ju både du och han fått världens bästa sak när allt väl är klart på BB!

Ett förslag är dock: En handbok i hur de första månaderna som förälder är? T ex "Att växa och upptäcka världen" eller ngt liknande.

• mizzfreestyler

En ny parfym kanske...någon parfym som du vet att han kanske tycker om!
    Eller något snyggt sommarplagg!!!

Hoppas jag hjälp något...

• blondimom

jag sydde en massa grejer tilllillen, bla av ett fleecetyg med får på , jag tillverkade en "faderskaps" slips, så alla skulle veta att det var han + den bebisen som hörde ihop...:) mycket uppskattat, grå slipps med grå, svart, vita fleecefår utklippta o påsydda

• Joona

Pappa t-shirt från www.bebistrojan.se

Finns ju även skärp o muggar mm.

Tror jag ska köpa en t-shirt till min kille men schh säg inget

• mars 2006

snygga manchettknappar eller en tavla

• Norrland77

Jag tänkte köpa en fin ram som han kan ta med på jobbet med ett foto på bebbelina i.

• mammapuh

En flaska med god maltwhisky?

• Finastina

Cigarrer.. Kanske inte så trevligt om han kommer hem och luktar cigarr, men enligt gammal sed skall mannen bjuda sina kompisar på cigarr då han blivit far.

• Kyoko

Jag tycker du kan trycka upp en egen t-shirt. Dvs. man kan beställa t-shirt med eget tryck på nätet t ex från:

www.attitude.se/index.php
    www.t-shirttryck.se/designonline/

Finns fler om man söker på nätet.

Det vore ju roligt att trycka upp en till mamma, en till pappa och en till den lilla med matchande texter.

Annars är ju boken "Uppdrag pappa" en bra present.

Svar på tråden Nybliven pappa-present på BB?