• Chicachula

Lycksele djurpark

hej ! jag och min familj funderar på att fara till Lycksele djurpark en helg i sommarGlad vi tänkte övernatta. så nu undrar jag om nån vet vars närmaste kamping med tex stugor finns? eller allternativ billigare hotell? eftersom det bara är en natt så undrar jag om det kanske blir ungefär samma summa bo på hotell som i stuga? även om stuga brukar i regel vara billigare?

• Svar på tråden Lycksele djurpark
  • Nattviolen

Ansia Camping i Lycksele. Vet dock inte om den är speciellt billig eller inte. Hämta Turistföreningens katalog på en turistinfo, där är alla stugor och campingar listade.

Om du är medlem i Coop, kanske du fått hotellchecken 2 övernattningar för ca 1200 kronor. Kanske värt att stanna två nätter om det blir billigare?

• Chicachula

ok tack så mycke ! jag har kollat runt lite själv också och har hittat sommarpaket på hotell lappland med inträde till djurparken :) men tack för tipset

• Nattviolen

Hotell Lappland är trevligt, har ett spa som är rätt mysigt.

• Chicachula

jo :) det verkar fint ! såg att stugorna på ansia var inte så mycke billigare nu såg jag iofs inte om dom hade två bädds stugor

• Trocadero

Ansia camping, är så supermysigt......det finns ju rum att hyra också, vilket är mycket billigare än stuga! Ring och fråga!! Missa absolut inte heller att gå på badparken en bit bort....

• Chicachula

CloudBerry: aha det missa jag:) får kolla upp det:)

• Elli47

Ta två nätter så ni hinner vara två dagar på djurparken, entrén gäller för två dagar ifall jag inte minns fel. Vid bodde på hotell Lappland och hade bubbelpool i badrummet! Härligt!

Svar på tråden Lycksele djurpark