• FISK78

octaviakliniken...

Hej alla FL:are. Vi har gått på utredning/behandling sedan september -05 på två olika kliniker här i Stockholm. Den första var under all kritik, den andra trivs vi utmärkt på. Nu kommer problemet att de kommer att gå i pension i juli och därför avsluta sin verksamhet därför ska vi till Octaviakliniken imorgon istället.

Har ni några synpunkter, ris eller ros angående Octavia? Jag fick nämligen negativa vibbar från min nuvarande klinik...

Snälla skriv om du vet nåt

• Svar på tråden octaviakliniken...
  • FISK78

Tack så mycket tjejer, vi ska oxå träffa Dr Garoff Vart exakt går man in, det ligger vid Rosenlunds sjukhus va? Vad gör man första gången?

• FISK78

Jag ska dit imorn kl 14... Vi har ju redan gjort spermaprov, blodprov osv. Vi håller på med sprutbehandling nr 3, så det blir såklart lite annorlunda för oss. TACK IGEN

• FISK78

Hene, Nickis, miar: Hur har det gått för er? Går ni kvar där, eller har ni lyckats redan eller gått vidare? Nyfiken

• FISK78

Nickis och Hene: Håller tummarna för er, spännande Vi står oxå i kö till IVF på HS, kommer nog fram i höst eller nåt. Som sagt så kör vi behandling med Gonal-f, Orgalutran och Ovitrelle. Vi går precis in i behandlingscykel tre denna vecka. Har precis fått den elaka mensen som behagar dyka upp

Miar: Låter mycket lovande, får jag fråga vilken hjälp ni fick när ni lyckades? IVF?

Tack till er andra oxå, det ser ju övervägande mycket positivt ut att få komma till Dr Garoff imorgon. Ser faktiskt fram emot det nu

• FISK78

hene; grattis grattis, underbart!

• FISK78

Tjejer, vart ringer man om man vill ändra/avboka tid hos Dr Garoff? Måste man sitta i kö eller kan man ringa/maila henne?

Kram kram

Svar på tråden octaviakliniken...