• Hene

octaviakliniken...

Hej Fisk 78

Octaviakliniken är hur bra som helst!! Jag gick där på våran utredning.. Underbar personal och trevliga lokaler..gjorde även en ägglossnings-spolning som kan var otrevlig men det gick hur bra som helst...

Så jag kan bara ge rosor till Octaviakliniken.. vilken läkare ska du/ni ha??
    jag hade Dr Garoff hennen kan jag varmt rekomendera

Kramar H

• Hene

Du åker till Rosenlunds sjukhus.sjukhuset ligger runt en innegård och Octaviakliniken ligger nedanför "kullen" lite skymd tyckte jag första gången men du hittar ska du se.. va kul att så många har haft Garoff hon e sååå underbar!!

Jag kommer inte ihåg vad man gjorde första gången men jag vet att det tas himla många boldprov senare..(hoppas du inte e spruträdd) men det e det värt!!

Lycka till!!

• Hene

Fisk: Jag är klar nu med Octavisa för jag fick utomkvedes de 2 sista graviditeterna (utav 5) så jag fick operera bort äggledarena så min enda utväg e IVF vilket jag håller på med nu.. Jag har testdag imorgon så håll tummarna att det har gått vägen..

• Hene

Fröken april: nej det e nog spolning det tror jag.. Jag gjorde det efter ett utomkvedshavandeskap å 3 missfall.. till mig sa de att det skulle göra superont (vänner som hade gjort det) men jag tyckte inte alls att det gjorde ont.. jag kan ju säga att jag blev gravid direkt efteråt så det e bara till att hoppa i säng!! Tyvärr slutade det oxå i ett utomkveds men nu gör jag IVF..
    om det e stopp så slutar dom direkt eftersom de inte kommer igenom och att det ska göra ONT!!
    Lycka till!!

• Hene

hallå där..jag testade positivt idag..så nu e det bara att hoppas att det inte släpper...

• Hene

Fisk: jag har för mig att jag inte fick ngt direkrnr dit lr mailadress utan fick sitta i kö..det var nog det som var lite frustrerande...Lycka till

Svar på tråden octaviakliniken...