Inlägg från: Hemi528 |Visa alla inlägg
  • Hemi528

Romer/zigenare

Jag tror bestämt att du och andra finska zigenare har fått en del om bakfoten! Det finns nämligen inget alls, rent gensom talar för att Elvis har zigenska rötter. Sorry alla finska zigenare som hyst sitt hopp till detta... Men så är det inte! Ryktet har gått länge, och första ggn jag hörde det så tyckte jag synd om zigenarna som förmodligen såg en ljusstrimma i detta.. alltså att Elvis Presley skulle vara en om möjligt avlägsen släkting till dem?? Nej så är naturligtvis ej fallet! Det finns så många tillförlitliga källor som bevisar motsa

Risktagande
  • Hemi528

Jag vill inte göra er finska zigenare besvikna, men jag vet dock att ni kommer bli tyvärr! Sanningen är dock viktigare än vad ni vill och tycker! Saken är den att det inte finns något som helat belägg för att Elvis skulle ha zigenar blod i sina ådror, jag har hört ryktet tidigare från zigenska vänner och de har varit lika tveksamma som jag är. Det finns nämligen inget som stöder teorin att så är fallet. Däremot finns det stöd för att Elvis hade någon droppe cherokee blod, i sig! Det finns mycket material att forska över. Gör det,och sen kan alla finska zigenare raka av de fula polisongerna och sluta drömma samt låtsas att de är släkt med Elvis! För det är de inte! Sorry.. Tyvärr!

R
  • Hemi528

Finska zigenare kan nog glömma att Elvis hade ens en droppe zigenarnlod! Önsketänkande bland ziggisar. Har hört ryktet tidigare och tyckte det var lika befängt då som nu. Det finns nämligen inget alls som styrker att Elvis skulle haft någonsomhelst påbrå åt det zigenska hållet. Tvärtom så var/är det det dummaste jag hört på länge. Det Finns dessutom tillförlitlig släktforskning när det gäller Elvis härkomst som bekräftar det jag hävdar här! Så sorry alla finn zigenare..????

Svar på tråden Romer/zigenare