• Anonym (porrsurfar)

Porrsurfning bara jag?

Är det bara jag som porrsurfar och tittar på snusk på nätet? Verkar så när man ser trådar om tjejer som är arga och ledsna på sina män för att dom gör det.Jag kan sitta framför datorn hur länge som helst....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-30 13:08:11:
    Glömde ju att tillägga att jag är tjej... Så jag undrade om det fanns andra tjejer som porrsurfade...

• Svar på tråden Porrsurfning bara jag?
  • Anonym (hmm)

men när man kollar på klippen varför står de BUFFRAR 34% osv fattar inte det där

• Anonym (porrsurfar)

Buffrar det är när filmen typ laddas så man kan se det...som om man tillbaka spolar...fast inte riktigt Låt det buffra...nu ska jag kolla dom andra sidorna...fniss

• Anonym (hmm)

fan blir bara nojig att sidorna ska vara olagliga o man spåras. skit kul kommer säpo o hälsar på på bb

• Anonym (nymfo)

djungel.se har börjat med video klipp de med fresten..men den sidan är inte så bra

• Anonym (visst)

*s* du behöver inte oroa dig för säpo, porrsidor är inte olagliga

• Anonym

Jag tycker också om porr! Både jag o sambon laddar ner. Ibland tittar vi tsm, o ibland ensamma. =)

• Anonym (hehe)

hehehe...Det är asså inte BARA jag då som sitter och kollar. Ibland gör jag det ensam och ibland sitter min sambo vid sin dator, bara 1 m ifrån och håller på med något annat. Jag porrsurfar och säger; kolla älskling, kolla!!

Anonym (hmm): hahhaha...säpo på bb...den var bara så rolig!Busig
    Nu måste jaga bara oxå kolla in sidorna!

• Anonym (vågar inte)

vart hittar jag dom gratis filmerna? vill än så länge (har inte introducerat killen i mina ideér) inte att det ska synas på teleräkningen eller så...

Svar på tråden Porrsurfning bara jag?