leker doktor på dagis,,,:-(
idag när jag kom till dagis så talar min nu 4 åriga dotter om att en tjej på 5 år, vi kan kalla henne sofia har petat henne i rumpan när de lekt doktor, både jag och fröken hörde detta och jag ska till "sofia" att man inte får göra så, även fröken sa till. När vi åkte hem så frågade jag Ninni med vad hon hade petat, en gaffel sa hon(en leksaksgaffel av plast)hon sa att det hade gjort ont, detta är inte första gången det har hänt jag har sagt till förut och personalen vet om det, men hur ska man göra för att få detta att sluta? jag har talat om för min ninni att man inte får göra så för att det kan vara farligt och att ingen får peta i rumpan så, samt att det kan göra ont.
Usch jag tycker detta är jättejobbigt, sa till min dotter att då får man inte leka doktor mer och att om man ska leka att man tar tempen får man göra det under armen och inte i rumpan. Däremor så säger Ninni att hon inte petat på nån annan och även fröknarna säger att hon inte gjort de vad dom sett, Men varför går alla på min dotter då? Hon säger uppenbart att hon inte vill, men kanske hon inte vågar säga till sina kompisar....
usch det är många känslor jag får, blir både arg och lessen och vet inte vad jag ska göra
snälla nån som kan hjälpa
kram mitha