BonusFöräldrar Går ni runt naken och visar er naken inför era bonusbarn?
Jag har en bonusgrabb på snart 6 år. Träffade pappan till barnet för 8 månader sedan. Vi flyttade ihop efter 3. I början visste jag inte hur jag skulle göra. Tyckte det va jobbigt att inte kunna känna mig hemma och behöva skyla sig i olika situationer. Sen sa min sambo själv "Du behöver inte skyla dig. Han är van att se sin morbror och moster nakna på landet när de badar näck". Det kändes skönt. Det va lite skratt o små kommentarer i början från honom för han tyckte det väl va lite lustgt att se mig naken, men vande oss båda ganska snabbt. Nu kan jag gå naken från dushen till min garderob där jag tar på mig kläder. Jag sover med trosor de veckor vi har honom, annars naken. Detta för att han kan krypa upp hos oss mitt i natten så känns bäst så. Jag tycker i grunden att man ska kunna visa sig naken inför sin "familj" oavsett bonus eller inte. Hemmet ska va en tygg plats där man får vara fri. Det betyder inte att jag springer omkring naken i vilken situation som helst. Men när jag ska byta om, dusha eller så så bryr jag mig inte.