Inlägg från: Snäll men inte tråkig |Visa alla inlägg
  • Snäll men inte tråkig

BonusFöräldrar Går ni runt naken och visar er naken inför era bonusbarn?

makan skrev 2006-06-08 10:54:54 följande:

Vadå? Är det att inte visa respekt om man visar sig naken?? Fattar inte..Jag kan visa mig naken om det skulle hända att jag hamna i en sån situation..om jag går ut från badrummet efter duschen eller så. Mina bonusar har aldrig brytt sig..Det är ju naturligt ju...Sen brukar jag ju bada med min treåriga son ibland oxå..Jag springer ju inte runt å hoppar omkring naken men jag tycker inte det är nåt som är jobbigt om det händer..

Vet inte hur gamla dina bonusar är, men även om de inte bryr sig kan det så småningom hända att deras kompisar eller pojk / flickvänner gör det. Även om du inte skulle tycka det var jobbigt om de såg dig när du kom ut naken från duschen kanske bonusbarnen och deras kompisar eller pojk /flickvänner skulle tycka att det vore sjukt jobbigt att se det och det är DÄR respekt kommer in i bilden.

Jag badar också badkar naken med mitt minsta barn men mina tonåringar som har ett helt annat integritetsbehov skulle tycka det var jobbigt om jag gick ut naken från badrummet, för att inte tala om hur pinsamt det skulle bli för dem om de hade besök hemma vid ett sådant tillfälle så därför visar jag respekt genom att inte göra det.
    Att nakenhet är naturligt har inte med saken att göra.
Svar på tråden BonusFöräldrar Går ni runt naken och visar er naken inför era bonusbarn?